SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odżywianie a siłownia, co dalej?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1790

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34
sog oczywiście leci..teraz chyba spożywam te śmieszne 1000-1500.. no ale cóż.. praca pracą.., ja studiuję nie mogę tyrać 8 h dziennie !!.. tak to jest jak się jest ekto.. ojciec leży cały dzień w łóżku i przy takim samym wzroście waga 9 dych przy bardzo niewielkim poziomie tłuszczu.. niektórzy to mają dobrze.. i niech mi ktoś powie że geny się dziedziczy.. a co ja k*** odziedziczyłem?? zawsze byłem najchudszy w rodzinie.. oczywiscie nie chcę jakiejs wielkiej masy bo to bezsensowne... nie bawię się w jestem dresem.. cel to utrzymanie tych 81,5kg.. przy moim wzroście to świetna waga.. nawet minimalnie za duża (mam 1.73)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 306 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2725
Nie poddawaj się i walcz... Nie ma co zwalać na geny, wiele osób o świetnej genetyce olewa siłownię.
A pomyśl, że wszystko zdobywasz ciężką pracą ;) Możesz wtedy być z siebie dumny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2413 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 20417
Hehe wiem, że pewnie mnie nie posłuchasz ale ja na Twoim miejscu zrobił bym tak, że skończył bym studia ogarnął dobrą pracę i dopiero konkretna masa. Wtedy nie będziesz żałował na nic ! i będziesz miał większe pole manewru jeśli chodzi o dietę. W każdym razie powodzenia!

"Ten, kto nigdy nie upadł, nie wie, jak się podnieść" - Fedor Emelianenko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 431 Napisanych postów 56364 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 184874