SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

NITROBOLON II + L-karnityna na początek?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2625

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 67
Witam. Mam 18 lat i około 86-87 kg wagi, 180 cm wzrostu. Ćwiczę już od dłuższego czasu, także nie jestem początkujący. Na dniach planuję kupić odżywki, rozglądałem się w sieci i wstępnie planuję kupić Nitrobolon II plus L-karnitynę. Zaznaczam, że nigdy nie brałem jeszcze żadnych odżywek. Moim głównym celem jest to, żeby było widoczne napompowanie, ogółem żebym trochę przykoksował ;p tak czy siak, czytałem wiele artykułów na temat Nitrobolonu i podobno po zaprzestaniu brania jest szybki spadek... także proponujecie może coś lepszego zamiast nitrobolonu? chciałbym, żeby to też mieściło się w granicach cenowych tego zestawu, który wymieniłem. No i do tego oczywiście... jaką dietę proponujecie? Z góry dzięki!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 9947 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 52544
j/w, dextroza to nic innego jak cukier prosty, ktory w zaden sposob sie nie przyda.
Tauryna?-imo, szkoda kasy.

CO do kreatyny, to...
https://www.sfd.pl/Kreatyna_a_staż_-_czyli_dlaczego_nalezy_poczekać.-t392944.html

Omege/ZMA mozesz smialo dolaczyc do stalej suplementacji, niezaleznie od celow. Omega to tluszcz rybi, ktorego organizm sam nie potrafi wytworzyc, a ZMA to cynk+magnez+wit. b6, pozytywnie dzialaja na regeneracje, i mi sie duzo lepiej po nim <zma> spi.