SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moj pierwszy jadłospis- prośba o ocenę i wskazówki

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2536

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 472
Czesc! Jest to moj pierwszy post w zyciu tutaj a zarazem tez pierwsze doswiadczenie z ukladaniem jadlospisu. Wczesniej korzystalam z diet online za ktore niestety płaciłam a patrzać na nie z perspektywy czasu wydają mi się bezsensu (diety typu 1300-1400kcal). Przeszlam juz etap glodowek i postanowilam zaglebic sie w ta cala filozofie prawidlowego odzywiania. Jestem naprawde zielona i poczatkujaca w tym temacie. Przebrnelam przez wiekszosc watkow tutaj (typu podstawy ukladania diety itp) i sprobuje wlasnych sil bo w koncu na swoich bledach czlowiek uczy sie najlepiej.
ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Mayorka
WIEK: 22
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 1 msc

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 160
WZROST: 55
OBWÓD RAMIENIA:
OBWÓD ŁYDKI:
OBWÓD UDA:
OBWÓD BIODER:
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA:
OBWÓD TALI
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:
*niestety nie mam jeszcze swoich wymiarow
****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
stopniowa redukcja

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: -
PRZEBYTE KONTUZJE: -
WADY POSTAWY: -
ALERGIE: -
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) diety typu 1500 kcal lub mniej

****DIETA*************************************************