SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Metka zero efektów, pomocy!!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2057

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19
Witam wszystkich mam pewien problem biorę już 4 tydzień metanabol i nie ma żadnych efektów.
Wzrost :179cm Waga: 88 kg Wiek:18 lat
Cykł: 100 tabletek w 6 tygodni tzw. piramidka
Jestem obecnie na masówce do końca cyklu, który ma trwać 6 tygodni. Następnie redukcja.
Waga nie zmieniłą się zupełnie różnice +/- 2kg ale myślę, że to od samej diety.
Siła zupełnie nie wzrosła przykładowo robiłem 80 kg 4 razy na wycisk to teraz robie 6 z delikatną pomocą, ale chyba nie o to chodzi w mecie.
Wizualne efekty jeśli wgl są to też na pewno znikome
Co na pewno to mięśnie mi bardzo stwardniały na całym ciele chodź były już twarde.
Ćwiczę od 1,5 roku z miesięczną przerwą.
Do tego używam przedtreningówki 1MR i Creatyne ''Beta Bolic''
Proszę powiedzcie co jest nie tak nie mam zupełnie pojęcia poniżej zdjęcia diety i treningów (w razie czego mogę też dać metki ale to po prostu ''Methagen 10''(1 tabletka/10 mg)












Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1951 Napisanych postów 13710 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 249865
Akieta dzialu wypelniona i wklejona tu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 21799 Napisanych postów 71355 Wiek 41 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 576019
Jeśli wszystko jest/było dopięte jak piszesz to po prostu w metce nie było metki lub śladowe ilości.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert