SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Joga

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2205

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49617 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam
Boruta, masz dużo zdjęć. Moglbys powiedziec, jak ćwiczyc joge pod kątem rozciągania. W internecie nie widzialem praktycznych stron- wiekszosc są typu: stań w niewielkim rozkroku i unieś lewą ręke - wytrzymaj w tej pozycji około 30 minut )

Prosze wszystkich joginów o rady - krótki instruktarz, najlepiej ze zdjęciami

dzieki z góry
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 617 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 8283
Co do jogi to proponuje jakis profesjonalny kurs i rozmowe z prowadzacym on powinien cie ukierunkowac. Drugim rozwiazaniem jest nauka z kaset ale tu tez trzeba miec szczescie do samej publikacji tzn. sam mam kilka roznych i wiekszasc z nich (te dla poczatkujacych ) sa bardzo latwe wiec wszystko zalezy od indywidualnego podejscia i predyspozycji. Sam ucze sie z kaset i jakos narazie jest OK pozniej trzeba jaednak skorzystac z pomocy innych to tak jak ze wszsystkim :)

DANZAN RYU RULEZ

DANZAN RYU/BJJ RULEZ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49617 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Niestety nie mam możliwości treningu pod okiem fachowca, ani czasu :((

Moze ktos na forum wie co robic w moim przypadku. Jestem dobrze rozciągnięty tradycyjnymi metodami(z treningów karate-głównie pod kątem kopnięć), teraz chciałbym sprobowac jogi dla relaksu i lepszego rozciągniecia - tego ktorego nie daje zwykłe rozciąganie.

I kiedy ćwiczyć? Przed treningiem na worku i z obciążeniem czy po? a może osobno?

z góry dzieki za wskazówki
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Triatlon Shidokan na ringu we Wroclawiu

Następny temat

Czy judo jest skuteczne na ulicy???

nutlove nowy