SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jakie makro optymalne?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 148

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

23

Płeć

M

Cel

Masa

Waga

79

Wzrost

191

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

12-14

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca 25000-30000 krokow dziennie

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

FBW, sprzet domowy

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Brak rygorystycznych diet

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Brak przeciwwskazan

Stosowana lub planowana suplementacja

Aktualnie nic, jesli bedzie konieczne to zaczne
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 23 lat Na forum 108 dni Przeczytanych tematów 445
Czesc, troche uspokoilem sobie zycie i do treningow chce dolozyc policzone jedzenie.
5 razy w tygodniu, w pracy robie przynajmniej 25 tys krokow, czasem dochodzi do 30.
3x w tygodniu cwicze FBW Sakera
Uzywajac kalkulatora TDEE wyszlo mi zapotrzebowanie na poziomie 3400kcal, dokladajac do tego ok. 10%, wyszlo mi 3800 kcal, ktore musze spozyc, aby budowac mase.
Czy rozlozenie makro w stylu: 2g bialka, 1g tluszczy i reszta weglowodanow bedzie ok?
Jest to ponad 600g weglowodanow(7.5g). Moze lepiej dolozyc troche tluszczu i dojechac do tych chociaz 1.5g?
Dzieki za odpowiedzi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3303 Napisanych postów 59909 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 666230
Dodaj 200kcal i zacznij od 3600kcal. Jest to i tak spora ilość. Obserwuj obwody ciała i na podstawie ich zmian koryguj kalorie w diecie. Daj tłuszcze 1,5g żeby nie jeść aż tyle węglowodanów.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9100 Napisanych postów 112509 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1361039
A ile kalorii do tej pory spożywałeś ?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3303 Napisanych postów 59909 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 666230
Rzeczywiście, może to być rozsądnym rozwiązaniem.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 23 lat Na forum 108 dni Przeczytanych tematów 445
wczesniej nie mialem okreslonych sztywno ram, staralem sie trzymac w granicy 3200-3400 wlasnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3303 Napisanych postów 59909 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 666230
Jakie były tego efekty?

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 23 lat Na forum 108 dni Przeczytanych tematów 445
Waga szła powoli w dół, jednak siła nie spadała, jakieś pół kilo na tydzień, dlatego chciałem dodać trochę tych kalorii
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3303 Napisanych postów 59909 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 666230
Masa ciała nie jest wyznacznikiem efektów. Są nimi obwody ciała, mierzone co 1-2 tygodnie rano na czczo. Jeżeli jednak spadało, to bez wątpienia kcal należy podbić.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Aktywność fizyczna