SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak zrobić masę? - kierowca ciężarówki

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 108

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10765 Napisanych postów 46866 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam Panowie, mam 22lata i jestem kierowcą ciężarówki lecz mam jeden problem, otóż waże 61kg przy wzroście 182-3 cm jestem chudy lecz nie znaczy że nie posiadam siły, chciałbym zacząć ćwiczyć ale najpierw chciałbym przytyć 5kg do 10kg, nie mam też apetytu. Wkurza mnie już moja waga próbowałem rzucić papierosy lecz to dużo nie dawało, gdy widze siebie takiego chudego i to że nadgarstki mam 16,5cm to poprostu dostaje doła ogromnego.
Pomożecie mi mniej wiecej co jeść co i jak żeby ta waga się ruszyła ? Rano nie potrafie zbytnio jeść i gdzieś dopiero od południa potrafie jeść cały czas. I mam Też pytanie czy palenie papierosów kilka razy dziennie albo kilka co pare dni ma wpływ na wage ?
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Inezz96 Mistrzyni Polski Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 458 Napisanych postów 494 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 25795
Jeśli chcesz przytyć to radziłabym przełamać się i jednak zacząć więcej jeść. Wiem, że na początku może to sprawiać problem, bo organizm nie jest przyzwyczajony, ale aby zdobyć większą masę niezbędny Ci jest dodatni bilans kaloryczny i tego w żaden sposób nie "przeskoczysz". Obliczysz go za pomocą kalkulatora BMR, który podrzucam Ci niżej. https://potreningu.pl/calculators/bmr
Do uzyskanego wyniku dodaj ok 200-300 kcal. Dzienne spożycie energii możesz kontrolować w tym kalkulatorze kalorii: https://potreningu.pl/calculators/calories

Jeśli będziesz miał problem z przejedzeniem wszystkich posiłków w ciągu dnia, odżywka węglowodanowo-białkowa typu gainer sprawdzi się idealnie. Możesz nią zastąpić 1-2 posiłków w ciagu dnia, a kolejne 4 posiłki zjeść z tradycyjnej żywności. Gainer pomoże Ci dostarczyć sporą ilość energii w niewielkiej objętości posiłku. Świetnie sprawdza się jako posiłek przed jak i potreningowy, gdyż szybko się trawi, nie obciąża układu pokarmowego i nie zalega na żołądku. Poniższy link przekieruje Cię do rankingu najlepszych gainerów na rynku.

Wspomniałeś również o paleniu papierosów. Niestety palenie nie wpływa pozytywnie na apetyt. Dlatego jeśli chcesz przybrać na masie, a masz problem z apetytem, warto odstawić dym nikotynowy.
Niżej podpinam również kilka tematów dotyczących palenia papierosów i ich wpływu na cały organizm.
https://www.sfd.pl/art/Zdrowie/Czy_palenie_papierosów_zmniejsza_przyrost_mięśni_-a2977.htmlhttps://www.sfd.pl/art/Zdrowie/Jak_wiele_chorób_mogą_wywołać_papierosy_Skutki_uboczne_palenia_tytoniu-a3599.html

W ostatnich zdaniach skoncentrujmy się jeszcze na śniadaniu. W okresie budowania masy mięśniowej i zwiększania wagi, warto by było zadbać o ten posiłek. O wiele łatwiej będzie Ci uporać się z nim, jeśli spożyjesz go także w formie płynnej lub mocno rozdrobnionej.

Moje propozycje to:
- zmiksowany banan z odżywką białkową i mlekiem
- płatki owsiane z odżywką białkową i mlekiem
- jogurt z odżywką białkową i owocami
- zmiksowane płatki kukurydziane z odżywką białkową, mlekiem i nasionami
- serek twarogowy z dodatkiem odżywki białkowej i dowolnych owoców

Jeśli nawet na początku "wrzucenie w siebie" takiej ilości kalorii będzie dla Ciebie problemem, to po kilku dniach organizm na pewno się do tego przyzwyczai, a masa pójdzie w górę, a taki właśnie jest Twój cel.

Powodzenia! :)
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

usuniecie swoich postow

Zestaw 1