SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak przybrać na masie?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 625

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 23
Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum więc witam wszystkich. Mam 20 lat i ważę 85kg. Ćwiczę od 2 miesięcy. Chcę przybrać na masie, dietę jako tako stosuję. Zakupiłem teraz kreatynę Olimp MegaCaps 1250mg. Biorę ją DT: 2tab rano i 4po treningu i w dni NT tak samo. Czy mam zwiększyć swąją dawkę do 4tab rano czy brać tak jak biorę? Drugie moje pytanie jest takie że zakupiłem tylko 150 tab i chce teraz dokupić 300, czy ma być to taka sama kreatyna czy może być z UNIVERSAL w proszku taka? Czy może dokupić tabsy i do tego jakieś białko jakie polecacie? Czy lepiej samo białko bez kreatyny?Pozdrawiam wszystkich
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9061 Napisanych postów 82754 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699865
odłóż kreatynę na półkę
zajmij się dopracowanie podstaw treningowych i żywieniowych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 23
Więc na razie nie stosować żadnych odżywek?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9061 Napisanych postów 82754 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699865
nie
dopracujesz technikę i zmienisz nawyki żywieniowe to zobaczysz jaki będzie progres
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący