SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak pokonać Lęk ??:(

temat działu:

Piłka Nożna

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 7925

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 91 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1890
Ja też jestem obrońcą czesto przed meczem jest lęk ale potem wszystko mija .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16
ja gram w Piłke od 6 roku zycia;) i dopiero o 2 lat gram na miare swoich mozliwosci, przedtem równiez odczuwałem taka jakby panike na meczu;P teraz gram na luzie i dobrze mi to wychodzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 27 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 415
Bekos piłka nożna to nie sport dla grzecznych dziewczynek. Przede wszystkim skoro jesteś środkowym to musisz dawać pewność swoją grą kolegom z drużyny. Tu nie ma wielkiej filozofii, po prostu musisz wyjść na boisko z nastawieniem jakbyś chciał kogoś rozp****lić. Musisz być pewny, napastnik jak zauważy "jeszcze w szatni", że jesteś lama to wejdzie Ci na głowę na boisku, środkowy to koleś który wszystko czyści i nie pie***li się w tym co robi. Cel uświęca środki. Musisz być zdecydowany. Pamiętaj nastawienie to połowa sukcesu.
Kiedyś czytałem jak motywował chyba Diablo Włodarczyka trener to mówił mu mniej więcej coś takiego: Jesteś cienki, ku*wa tępym nierozgarniętym chu**em... i tak dalej przez jakieś 5 minut. Diablo wtedy wygrywał....
Nie wiem koleś jak wyglądasz ale skoro grasz środkowego to musisz wychodzić z takim właśnie nastawieniem.
Ja raz jak tak wyszedłem to o mało co nie dostałem czerwonej kartki, ale mniejsza o to xD Po prostu nie możesz się bać konsekwencji swoich poczynań.
pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 244