SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaką sztukę walki wybrać - Szczecin?

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13556

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 41
Witam!

Postanowiłem trenować sztukę walki, ponieważ muszę coś ze sobą zrobić :D. Mam 21 lat, jak byłem mały to miałem do czynienia z Aikido (przez krótko), później jeździłem dużo na rowerze (trasy około 60km dziennie), ale od kiedy poszedłem na studia to nie ma jak (dziwnym trafem..)
Nie jestem ze Szczecina, a obecnie tu studiuję i proszę o poradę:)

Chciałbym się wzmocnić, zwiększyć wytrzymałość oraz nauczyć się walki. Po krótkim rozeznaniu się stwierdziłem, że chcę trenować ju-jitsu (myślałem także o kung fu).

Słyszałem, że są bardzo dobrzy trenerzy z Brazylijskiego ju jitsu w Szczecinie, ale z tego co mi wiadomo, to jest to sztuka bardziej na ring niż na "ulicę" (nie wiem do końca czym się różnią te style).
Nie chce też być jakoś bardzo poobijany, bo mam sporo nauki:P


Proszę doradźcie mi co wybrać oraz dobry klub w Szczecinie.

Dziękuję
Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 11983 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 79498