SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Intermittent Fasting Diet Plan

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3219

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 137 Wiek 35 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 5179
Today, there are many weight loss strategies and methods.A method that is gaining a lot of popularity is the intermittent fasting method.

This method keeps your metabolism high and gives you the best and fastest weight loss possible. This article shows you how to use intermittent fasting and cheating days to burn off the fat fast.

Day1 to Day3: Moderate carb days. Eat about 40% protein, 40% carbs and 20% fats. Remember to eat complex carbs like brown rice,potatoes,oatmeal,brown bread,pasta...Also try to eat clean protein - no deep fried meats.

Day4: A cheat Day.This will be a high callorie day.Weigh loss is highly dependent on hormones in the body.One in particular, leptin,is the one most responsible for slowing your metabolism when you fast.Low leptin leads to an increase in hunger and a decrease in metabolic rate, much like high leptin leads to a decrease in hunger and an increase in metabolic rate.So on this cheat day, leptin will be increased in your body and with this your metabolic rate will be increased.

Day5: Fast day.The conditions in your body are perfect for fat loss because of the increased leptin. This day you will keep your calories very low.Some experts even suggest a 24 hour fast.

Day6: Protein day. Restrict almost all carbs this day. This day you will completely deplete your carbohydrate storage again to keep your body confused. There are two variations :

- No carbs at all - this is the extreme fasting version
- Little bit of carbs (about 20-30 grams) eat some fibrous veggies like broccoli, cabbage, spinach...

Day7 start over.

Try to do the fasting on a non workout day.As with any other diet,consult a doctor before you start the diet.

źródło : http://www.fitnessandpower.com/nutrition/125-intermittent-fasting-diet-plan

Co o tym sądzicie? Wg Was ma sens taki system?

choose life

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1413 Napisanych postów 35562 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 150829
Trudno powiedzieć czy dla Ciebie akurat taka wersja IF byłaby optymalna. Wprowadzanie czegoś takiego jak cheat day ma sens raczej u osób z niskim bf w innym wypadku opisane w artykule skutku fizjologiczne mogą być raczej wadą niż zaletą takiego rozwiązania...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 137 Wiek 35 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 5179
Cheatday działa całkiem nieźle, i dla psychiki i dla cm. Jestem natomiast ciekaw czy po tym dniu pewnego rodzaju post, a potem białkowy dzień ma sens? Chyba będę musiał przekonać się na własnej tkance tłuszczowej ;) Dzięki za odp, sog.

choose life

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1413 Napisanych postów 35562 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 150829
Cheatday działa całkiem nieźle - faktycznie, takie rozwiazanie pozwala m.in podbić poziom leptyny. U osób redukujących już długo, z relatywnie niskim poziomem bf obniżony poziom leptyny utrudniać może odchudzanie, ale u osób z wysokim bf zazwyczaj poziom leptyny jest podwyższony i dodatkowe jego podbijanie może pogłębiać leptynooporność. Dlatego o "czitach" można powiedzieć, że zaleznie od przypadku mogą być albo pomocne albo - szkodliwe.

Wreszcie też wiele zależy od tego jak taki cheat daj zostanie przeprowadzony.

Co do dni białkowych - trudno mi powiedzieć czy jest to specjalnie uzasadnione rozwiązanie.

Zmieniony przez - faftaq w dniu 2013-01-06 15:14:09
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytanie o sposób odżywiania

Następny temat

Dieta na masę - Ektomorfik, 70kg.

nutloveb