SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

HP CP XP

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2071

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 274 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1683
To nie moj juz temat, kolega nie ma konta i poprosil mnie o zalozenie tematu szukalismy razem co lepsze ale nie znalezlismy

1)Horse Power + Cell pump
2)Horse POwer + Xpand
3)Horse power + Horse power :)

Ma on diete trening dobry jest po 9 cyklach

PS:Patrzecie na efekty ktore beda najlepsze
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 63 Napisanych postów 7150 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 84652
będą bardzo do siebie zbliżone i nie da się jednoznacznie wyrokować

"Chęci i cierpliwość to wielbłądy, które mogą
Cię przewieźć przez każdą pustynię"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2209 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11508
mio wszystkie obcje dobre, ja bym brał 2 puchy HP. Ale efekty beda uzaleanione od diety.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 22991 Wiek 7 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 173450
Trzy.

"That's not normal because we don't want to be normal.
Normality is what weak people call living. I call it death."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 274 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1683
No oczywiscie mowi ze diete ma ja tez mu na poczatku przychylalem sie do HP+HP gdyz Xpand i cell pump mozna na inne cykle rozlozyc wiec poradzacie mu HP+HP ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2209 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11508
tak niech bierze HP
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 274 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1683
Kumpel sie pyta czemu 2x HP i to wszystko z jego strony ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 22991 Wiek 7 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 173450
CP - to niemalże sam jabłczan.

Xpand jak dla mnie lipa niezależnie od wersji, a darmo go nie dają.

HP - po prostu działa.

"That's not normal because we don't want to be normal.
Normality is what weak people call living. I call it death."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2081 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 21606
CP + HP
niby sam jablczan cp ale fajnie wchodzi zawsze milo wracam do cp :).

Bez Farmaceutyki Nie Ma Co Liczyć Na Wyniki .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 274 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1683
Ja osobiscie tez kupuje HP i kumpel to samo nie iwem czemu no ale nie wazne Wiec mowicie ze Najlepsza opcja jak i cenowo i efektowo to HP+CP ? niz HP+HP ?

Ja wybiore i sporobuje HP+XP :) I mam pytanie

DT
-Rano Naczczo czy podczas posilku Xp
-Przed treningiem HP

DNT
-Rano naczczo Hp
-W porze treningu XP

?

Zmieniony przez - tQx w dniu 2010-03-28 16:26:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1473 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 21949
hp+cp
Jak wybierasz opcje xp zwyklego, pamietaj ze juz nie to samo co kiedys, osobiscie zawiodlem sie na nim.(dwie porcje xp dzialaly na mnie jak jedna porcja porzednika)
pozdro

Zmieniony przez - Yakumo w dniu 2010-03-28 17:05:36

Po kontuzji, wracam małymi kroczkami do formy :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

co nowego w spalaczach ?

Następny temat

Czy mogę zacząć Venom?

Fruzelina