SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Gainer - stosowanie, pomoc

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1126

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 57
Witam. Mam 16 lat i intensywny trening prowadzę od 4 tygodni (ćwiczę już od roku, ale miałem duże przerwy
w roku szkolnym). Jestem najprawdopodobniej ektomorfikiem, ważę jedynie 56 kg i ciężko przyswajam masę.

Zawsze cwiczyem 'na czysto' czyli byłem przeciwnikiem jakichkolwiek suplementów, odżywek, dodatków, o sterydach nie wspomnę. Jem 6 posiłków dziennie:

Około 9.00 - płatki czekoladowe z mlekiem

około 11.00 - 3 skibki chleba (ogórek, pomidory itd. są oczywistością)

między 14.00 - 15.00 - obiad (różne posiłki)

Trening - 15.30 - 16.00

około 17.00 - porcja owoców (tu też różnie)

około 19.00 - paczka ryżu (brązowy, biały) z mlekiem (wychodzi w ilości jak talerz zupy)

około 21.00 - 3,4 skibki (od czasu do czasu 2-3 jajka na twardo, jakieś parówki)

Mimo tak ułożonego planu tyję bardzo mało, a w sumie to prawie w ogólę. Postanowiłem więc udać się do sklepu z odżywkami i zakupić gainera (1 kg). Oczywiście konsultacja ze sprzedawcą,
polecił mi to, powiedział co i jak. Kazał robić codziennie 2 tzw. "szejki".
Po zapoznaniu się z opakowaniem zauważyłem, że codzienne porcje to od 1 do 3.
Należy rozpuścić 75g (8 płaskich łyżeczek) gainera w 100 ml wody/mleka. Tak robię, ale po 2 porcje.
Godzinę przed treningiem i godzinę po (również zalecane na opakowaniu). Gainera na razie stosuję od dwóch dni.

Mam kilka pytań...jeśli chcę widzieć efekty w tyciu, i nie mówię tu o 2 kg na paczkę 1000gram (nie stać mnie na regularne kupowanie tego 'cuda')
Wiem, że nie jest to złoty środek i efekty same nie przyjdą, wiadomo, potrzeba czasu i cierpliwości, ale liczę na troszkę większe efekty niż wyżej podana masa.

Tu nasuwają się pytania..