SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW prosba o ocene

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 643

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1009
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 19

Waga : 70

Wzrost : 177

Cel treningowy : Masa+sila

Staż treningowy na słowni : rok
Uprawiane inne sporty : nic

Dostęp do sprzętu: lawka prosta+2 skosy gora dol modlitewnik, drazek, bez wyciagu
usztanga/sztangielki) : wszystkie

Dieta : niedlugo bd na mase

Przeciwskaznania medyczne : brak

Zażywane suplementy : brak

troszeczke skopiowane i pozmieniane, pytanie czy bedzie. Dziekuje bardzo za odpowiedz

A:
Nogi - Przysiad 12/10/8/6
Plecy - podciąganie szeroko , mam drazek, ale podniose się niestety tylko 3 razy ;(
Klatka - .przenoszenie sztangielek w lezeniu na lawce
Barki - wyciskanie sztangi przodem 10/8/6
Biceps - Uginanie przedramion ze sztangą łamaną (ale może być i prosta) podchwytem 3x10
Triceps - Wyciskanie sztangi wąsko 10/8/6
Przedramię - podchwytem sztanga prostą 3x10

B:
Nogi - Przysiad przedni 12/10/8/6
Plecy - Martwy Ciag 12/10/8/6
Klatka - Wyciskanie sztangi na skosie w górę 12/10/8/6
Barki - unoszenie sztangielek bokiem stojąc 3x10, unoszenie sztangielek w opadzie 3x10
Biceps - uginanie ramion ze sztanga na modlitewniku 12/10/8
Triceps - Wyciskanie francuskie hantla jednorącz 12/10/8
Przedramię - nachwytem sztanga prostą 3x10

Bartosz

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 5082 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18699
A:
Nogi - Przysiad 12/10/8/6
Plecy - podciąganie szeroko , mam drazek, ale podniose się niestety tylko 3 razy ;(
Klatka - .przenoszenie sztangielek w lezeniu na lawce wywal daj wyciskanie skosem w dół
Barki - wyciskanie sztangi przodem 10/8/6
Biceps - Uginanie przedramion ze sztangą łamaną (ale może być i prosta) podchwytem 3x10
Triceps - Wyciskanie sztangi wąsko 10/8/6
Przedramię - podchwytem sztanga prostą 3x10 nie musisz robic przedramion w FBW

B:
Nogi - Przysiad przedni 12/10/8/6
Plecy - Martwy Ciag 12/10/8/6
Klatka - Wyciskanie sztangi na skosie w górę 12/10/8/6
Barki - unoszenie sztangielek bokiem stojąc 3x10, unoszenie sztangielek w opadzie 3x10
Biceps - uginanie ramion ze sztanga na modlitewniku 12/10/8 daj uginanie ramion z supinacją
Triceps - Wyciskanie francuskie hantli leżąc 12/10/8
Przedramię - nachwytem sztanga prostą 3x10

tak powinno być ok.

Spokojnie, w sumie mozesz mnie nie lubic, tak jak ja nie lubie ludzi, ktorzy mówią by mowic.

Pozdro&Poćwicz!
--==GAINER TEAM==--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1009
Rain_Man dziekuje bardzo za pomoc, to juz drugi raz:) obiecuje Ci ze dzieki temu wychoduje z siebie koxa ^_^ Dziekowa

czyli to ma wygladac tak:

A:
Nogi - Przysiad 12/10/8/6
Plecy - podciąganie szeroko , mam drazek, ale podniose się niestety tylko 3 razy ;(
Klatka - wyciskanie skosem w dół 12/10/8/6
Barki - wyciskanie sztangi przodem 10/8/6
Biceps - Uginanie przedramion ze sztangą łamaną (ale może być i prosta) podchwytem 3x10
Triceps - Wyciskanie sztangi wąsko 10/8/6


B:
Nogi - Przysiad przedni 12/10/8/6
Plecy - Martwy Ciag 12/10/8/6
Klatka - Wyciskanie sztangi na skosie w górę 12/10/8/6
Barki - unoszenie sztangielek bokiem stojąc 3x10, unoszenie sztangielek w opadzie 3x10
Biceps - uginanie ramion ze sztangielkami z supinacją 12/10/8
Triceps - Wyciskanie francuskie hantli leżąc 12/10/8


do tego mam pytanie, czy serie sa wystarczajace? i jak cwiczyc na tym drazku? powoli progresywnie robic ile sie da i tak coraz wiecej?
i jakie obciazenie zakladac na sztange itd? maxymalne? bo chcialbym zeby mi tez sily przybylo


Zmieniony przez - Shintar w dniu 2010-09-27 11:08:04

Bartosz

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 5082 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18699
Co do drążka i podciągnięć bo zapomniałem dodać:
http://www.sfd.pl/Co_zrobić_żeby_się_wiecej_podciągać_na_drążku_-t524243.html

Ciężar na takim poziomie aby ostatnią serię partii robić z dużym wysiłkiem.

Spokojnie, w sumie mozesz mnie nie lubic, tak jak ja nie lubie ludzi, ktorzy mówią by mowic.

Pozdro&Poćwicz!
--==GAINER TEAM==--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1009
oks. Dziekowa. Wlasnie od dzis zaczynam,

Bartosz

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

coś robie nie tak???

Następny temat

FBW

sosy