SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik treningowy Powrot na siłownie = mega redukcja

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7511

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 811
Nidziela - teraz moge opisać działanie scorcha dla innych myśle że jest to naprawde dobry spalacz chociasz długo on sie u mnie rozkręcał gdzieś ok 2 tyg zaczełem sie po nim mocniej pocić i mam owiele lepsza motywacje do ćwiczeń niemoge sie doczekać kiedy pujde na siłownie :)biore go wedłuk zaleceń producenta 2x po 3 tab minus jaki odnotowałem to chce sie pić dużo jak by człowiek był na mega kacu a szczegulnie na wieczur i z rana po nocy niestety konczy mi sie on za 6 dni mysle ze kupie sobie jakis lajtowy jeszcze spalacz jak TSE pociagne na redukcji jeszcze z miecha moze troszke dłuzej i potem bd chciał zrobić troche świeżego miecha ale z głową. Dziśaj rano pobiegałem niedługo ale rozruch był i teraz wruciłem z bassenu ogulnie samopoczucie ok przedemna stoi 250gr twarogu na noc wszamam i ide hrumkać pozdro :)

Zmieniony przez - zex w dniu 2010-02-07 20:24:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 811
Wtorek- Wczoraj wzuciłem tak jak kolega powiedzial malo powturzen robilem 4serie na cwiczenie po 12 8 8 6 pow robiłem klatke i dzisaj niemam zakwasow a jak robilem 20 12 12 6 to mialem :P i jak myslicie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 811
Piątek- dzisaj ćwicze bic i tric wczoraj zjadlem 2 paczki :D we wtorek biegałem walnolem 20 min bez odpoczynku jak dla mnie to super kolka nielapala zadychy tez niemialme tylko łydki bolaly jak bieglem i piszczele :/ co na to mozna poradzic? biore na stawy w tab cos ogólnie widze zmiana w sylwedce niewielka ale maly kroczek juz zrobilem kształtow nabieraja szczegulnie ramiona i barki najgozej jest z klatka :/ konczy mi sie scoch zakupie TSE jak skoncze TSE mam w planach xpanda+cp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 811
waga - 100,5
pass - prawie 107
biceps - 42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 713 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3852
no widac roznice przez ten czas:) widze dawno Cie nie bylo co u Ciebie slychac? trzymasz sie dalej wczesniejszych zasad?

gg: 43028048

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 811
Witam po długiej nieobecności spowodowana braku czasu :/ ahhh te dziśejsze czasy diety staram sie tzymac cały czas zwracam uwage na co jem ale zdazaja sie tez wypady do restauracji miałem przerwe co do aerobow ale tera od poniedziałku wzucam je spowrotem co do supli to cały czas na podtrzymanie diety szamam baiłeczko zakupiłem sobie TSE biore je z monohydrantem i winstrolem moja waga nadczo 100kg biceps 43,5cm pass 106 ogulnie jest dobrze ale tera wzucam jeszcze wyszy bieg jestem zadowolony bo spadło mi troche tłuszczu a nabralem miesnia jak widac po samym bicepsie wzucem puzniej fotki zobaczymy czy będzie jakaś rożnica sam jestem ciekaw dla poruwnania :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 811
Heheh Witam po długiiiejjj przerwie :D Ostatnio moja przygoda skończyła sie w maju długaaa majówka puzniej dłuszy urlop z dziewczyną w turcji dużoooo alkooo i takie były skutki że 1 stycznia 2011r. waga walneła 117kg
Jak co roku nowo roczne postanowienie :)
1 stycznia waga 117kg :D
aktualnie - 107

dieta ( wprowadzona od dzisaj ) od stycznia miałem nieprzemyślaną diete wręcz katowanie organizmu.

7:30 ( Przed praca )
. 70g płatki owsiane kcal 281 b 5,47 w 96 t 1.3
250ml mleka 2% kcal 117,5 b 8 w 17,2 t 5
. orzechy włoskie 25g kcal 151 b 3,5 w 3.6 t 16,3
. Białko 30g kcal 125 b 24 w 1,8 t 2,4

kcal 674,4 b 40,97 w 118,6 t 38,9

9:30 ( w pracy )
mięso /ryba 200g kcal 166 b 37 w 0 t 1,8
.warzywa kcal 22 b 1,8 w 3,2 t 0,2
oliwa kcal Łyzka stolowa niewiem ile tam tego jest

kcal 365,7 b 46 w 82,6 t 3,7 + oliwa niewiem ile

12:30 ( w pracy )
mięso /ryba 200g kcal 166 b 37 w 0 t 1,8
pół woreczka kaszy/ryżu kcal 163,5 b 3,45 w 34,4 t 1,1

kcal 329,5 b 40,4 w 34,4 t 2,9

15:00
Białko 30g kcal 125 b 24 w 1,8 t 2,4

kcal 125 b 24 w 1,8 t 2,4

15-15:30 ( przed treningiem z 30 min )
. pół woreczka kaszy/ryżu kcal 163,5 b 3,45 w 34,4 t 1,1
. 200g piersi z kurczaka / mintaj kcal 166 b 37 w 0 t 1,8
. oliwa z oliwek ( łyżka stołowa )
. Jakieś warzywa np. marchew gotowana surówka jaka ?
możesz dawać mrożonki jakieś kcal 22 b 1,8 w 3,2 t 0,2

kcal 351,5 b 42,25 w 37,6 t 3,1 + oliva niewiem ile ma

17:30 ( po treningu )
. Reszte woreczka kaszy/ryżu kcal 163,5 b 3,45 w 34,4 t 1,1
. 200g piersi z kurczaka / mintaj kcal 166 b 37 w 0 t 1,8
. BCCA

kcal 329,5 b 40,45 w 34,4 t 2,9

20:00-21 ( przed spaniem )
. 100g twarogu kcal 86 b 18 w 3,5 t 2
. oliwa
warzywa kcal 22 b 1,8 w 3,2 t 0,2
.

kcal 108 b 19,8 w 6,7 t 2,2 + oliwa niewiem ile ma



ŁACZNIE
KCAL 22283 + OLIVA NIEWIEM ILA MA
BIAŁKO 253,97 + 11g z BCCA = 268,97
WĘGLE 316,1
TŁUSZCZE 56,1 + DWIE ŁYZKI OLIVY

Trening 4x w tyg siłowy + codzienie aeroby

Jade zaraz kupić niezbędne produkty na moją diete napisze wszysko jak wruce :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Silowy trening

Następny temat

Plan FBW do oceny- moj pierwszy, czy nie za cięzki?

Fruzelina