SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dyskusja nad dieta, natural, staż ponad 8 lat

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 116

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

30

Płeć

mezczyzna

Cel

masa

Waga

96

Wzrost

188

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

~13-14%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

~10tys krokow/dzien, siedzaca praca,

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

trening wysokointesywny 3 x w tygodniu

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

dieta wysokowegowodanowa zbilansowana - aktualnie, wczesniej: tluszczowa, paleo (slabe rezultaty)

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

małopłytkowość krwi

Stosowana lub planowana suplementacja

witaminy A D E K, cynk, magnez, kwasy omega 3, ashwagandha, różeniec górski, zioła + ekstrakty ziołowe
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 36 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3515
Witam wszystkich. Krótko i na temat - wiedzy nigdy dosc. Trening + plan zywieniowy stosuje od ponad 8 lat. Nigdy dotad nie udzielalem sie na forum, ale czytuje od kilku lat regularnie. Tym razem postanowilem sie poradzic kogos z wiekszym stazem/wiekszym doswiadczeniem/wieksza wiedza na temat ludzkiego organizmu.
Ale dosyc pieprzenia - do rzeczy.

Ponizej moje parametry i szczegóły planu zywieniowego + podstawa odnosnie treningu (jakis poglad musi byc):
* moje parametry:
- waga: 96kg
- wzrost: 188cm
- bf: ~13-14%
* staz: > 8lat
* wiek: 30lat
* trening wysokointensywny podzielony na 4 sesje, ale trenowane 3 x w tygodniu:
- PUSH + nogi 'przednia tasma' wariant A
- PULL + nogi 'tylna tasma' wariant A
- PUSH + nogi 'przednia tasma' wariant B
- PULL + nogi 'tylna tasma' wariant B
* kaloryka:
- dzien treningowy: ~4200kcal: 200B, 600W, 110T
- dzien bez trg: ~3200kcal: 200B, 250W, 150T
* dieta 'czysta' - nie mam potrzeby stosowac nawet cheatow aktualnie
* mniej istotne szczegoły: makro podzielone rowno na 5 posilkow kazdego dnia (wyjatek stanowi posilek potreningowy bez fatu)

Podobny system stosuje juz od ponad 3 lat - zmieniajac kaloryke/makro/ilosc posilkow. Czasem inna rotacja wegle/fat. Kiedys stosowalem max 50g wegli w dni nietreningowe nawet na masie. Byc moze powinienem wrocic do tej opcji.
Sylwetka nie zmienia sie, bo i jak ma sie zmieniac jak trzymam mniej wiecej kalorie na tym samym poziomie. Ale gdy zaczynam je podnosic mam wrazenie ze ida nie tam, gdzie powinny. A gdy wchodze na redukcje i zaczynam ciac, to strasznie lece z obwodow i wagi, co jeszcze bardziej mnie frustruje i przerywam redukcje.
Nie ukrywam, ze wyglada na to, ze stanalem w miejscu. Sily nie przybywa, energia nie tryskam i powoli zaczynam sie frustrowac.
Byc moze powinienem zastosowac inna rotacje. Byc moze zmienic ilosc kalorii. Byc moze pier* wszelkie zalewanie i poleciec grubo na 5tys kalorii, jak 3 lata temu (udalo sie dobic do 105kg wagi). Byc moze inne czynniki pomijam.

Stad ta dyskusja i prosba o porade. Moze dowiem sie czegos nowego, co pozwoli mi ruszyc ze stagnacji.
Z gory dziekuje za wszytkie konstruktywne sugestie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 53 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 222
wiem co czujesz bo ja po okolo 8 latach tez nie moglem zanotowac wyraznego progresu organizmowi naturalnie nie jest latwo utrzymac duzej masy miesniowej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 19 Wiek 18 dni Na forum 17 dni Przeczytanych tematów 106
Możesz spróbować tej masy na 5K kcal.Odwołam się tutaj do Owcy z Wk on w jednym ze swoich filmów powiedział że zrobił ,,brudną mase" i jak dociął to zrobił życiówke . Ale wiadomo każdy organizm jest inny i inaczej możesz zareagować ale jeżeli już nic nie działą to ja na twoim miejscu bym tak zrobił.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 131 Napisanych postów 478 Wiek 23 lat Na forum 85 dni Przeczytanych tematów 1676
Może problemu należy szukać w treningu? Bodziec po takim okresie doświadczenia może być już za mały. Warto ułożyć sobie odpowiednio progresję bo to już nie zabawa jak u początkującego gdy każdy bodziec działa.
Bez zdjęć ciężko ocenić czy warto obecnie masować czy redukować. Najpierw skupiłbym się na treningu a później szukał dopełnienia w jedzeniu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zalewanie na masie 3450 kcal

MenS