SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dobór sumplementacji

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 274

Formularz - Proszę o pomoc

Obowiązkowa fotografia sylwetki (przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała

Dodane: duże pazdziernik 2018/małe styczeń 2019

Wiek

28 lat

Waga / wzrost

101 kg/183

Staż treningowy

10 lat z większymi, mniejszymi przerwami

Cel cyklu

Utrata tkanki tłuszczowej, nabranie czystej masy miesniowej, waga nie jest wyznacznikiem ale 90kg byloby ok

Stosowane już wcześniej suplementy

Monohydrat kreatyny, białka różnego typu, staki kreatynowe, spalacze tłuszczu, carbo

Stosowane wcześniej spalacze

Universal Super cuts 3, Animal cuts

Suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od ilość dni wolnych od kreatyny

W tej chwili podczas treningu pije carbo i białko wpc

Informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie)

Co do diety to w dni treningowe około 2800 kcal, w dni nietrenigowe 2000 kcal, posilki trzymam na poziomie B 45g W 55g T 18g, reszta kcal dobijam z roznych rzeczy czasem powiekszam posilki, wliczam bialko WPC ktore pije po treningu zaraz, czasem ustepstwa

Przewidziane finanse na cykl

Nie mam przewidzianych finansow

Uwagi i sugestie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 56
Witam,
Do suplemnetow wpisanych juz w ankiecie zastanawiam sie nad dolozeniem:
- universal monohydrat kreatyny PURE
- beta-alanine z SFD
- burn4all z allnutrition

Od 8 tygodni 3x trening w tygodniu, FBW







Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 56
Zalaczam jeszcze plany treningowe







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 10556 Napisanych postów 10228 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 312407
suplementy o które pytasz jak najbardziej przydadzą się na redukcji, carbo w Twoim przypadku raczej zbędne, zostaw sobie na masę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 56
Moj trening nie zawsze z mojej winy trwa dosyc długo około 2h, stad to Carbo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 10556 Napisanych postów 10228 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 312407
no jak tam uważasz, osobiście wolałbym na i tak małych kcal zjeśc więcej ryżu albo płatków po treningu zamiast tego carbo w trakcie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7557 Napisanych postów 147925 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1177248
2h to jeszcze taki czas mieszczący się w granicach zdrowego rozsądku nie potrzebujesz tam dokładać carbo dodatkowo. Zdecydowanie bym odpuścił. Jego podaż jak celem jest redukcja. Reszta całkiem ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5939 Napisanych postów 74330 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 624103
Jeżeli trening robisz w 2 h to znaczy że jest przeładowany lub się op*****lasz. W Godzinę spokojnie powinieneś się wyrobić. Żadnego Carbo nie potrzebujesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 56
1. 10 min rozgrzewki na bieżni
2. Rozciąganie plus dogrzanie przede wszystkim barkow hantlami
3. Trening właściwy FBW, w wiekszosci ćwiczeń 4 serie po 8 powtórzeń, 12 cwiczen plus na kasdym treningu jedno dodatkowe cwiczenie na dobicie konkretnej partii miesni (co trening inna), przerwa miedzy seriami 1-1,5 min.
4. Po trenigu wlasciwym zazwyczaj bieznia ze wznosem, chod i tu juz czasowo w zależności od możliwości.
5. Dostępność sprzętu w tym okresie po noworocznym szacunkowo malo dostepna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 10556 Napisanych postów 10228 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 312407
madman17
2. Rozciąganie plus dogrzanie przede wszystkim barkow hantlami

rozciągasz się przed treningiem? przed treningiem to jedynie rozciąganie dynamiczne i ewentualnie rollowanie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7557 Napisanych postów 147925 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1177248
madman17
1. 10 min rozgrzewki na bieżni
2. Rozciąganie plus dogrzanie przede wszystkim barkow hantlami
3. Trening właściwy FBW, w wiekszosci ćwiczeń 4 serie po 8 powtórzeń, 12 cwiczen plus na kasdym treningu jedno dodatkowe cwiczenie na dobicie konkretnej partii miesni (co trening inna), przerwa miedzy seriami 1-1,5 min.
4. Po trenigu wlasciwym zazwyczaj bieznia ze wznosem, chod i tu juz czasowo w zależności od możliwości.
5. Dostępność sprzętu w tym okresie po noworocznym szacunkowo malo dostepna


no jak taki jest zestaw calej aktywnosci, to te 2h plus minus moze zejsc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 56
Źle to ujalem, moj blad, hantle 2kg w rece i wymachy, przemachy, ruchy koliste stawow barkowych, lokciowych, nadgarstki.

Około 2h jak jest dzień ze jest malo ludzi to schodze poniżej tego czasu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przepuklina

Zestaw 1