SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta niskoww - kilka podstawowych założeń i informacji

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7667

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2643
Proszę kogoś o ułożenie diety bo niemam otym zielonego pojecia. W czwartki i piatki okolo 16:30 mam trenning bjj do okolo 18 a w poniedzialek, srode i sobote silownia. Codziennie chodze do szkoly na godzinke 8 i wracam okolo 14. Zalezy mi najbardzjej na spaleniu tluszczu na brzuchu. Z gory wielki dzieki.!


mERL
GG 453640
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 2 lata Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 126104
Witam
sa dwie drogi w spalaniu tluszczu
- ograniczenie kalorii, przy zachowaniu dotychczasowego stylu jedzenia (z reguly pojawia sie uczucie glody, ktore szybko konczy proces diety)
- ogarniczenie ilosci weglowodanow, co skutkuje podniesieniem podstawowej przemiany materii co za tym idzie mozemy zjesc wiecej i chudnac. Przy tym rodzaju diety wazna rzecza jest gorny dopuszczalny poziom weglowodanow (dla kazdego inny, ale z reguly ksztaltujacy sie na poziomie 20-50g dziennnie). Powinny one glownie pochodzic w warzyw, owocow, nasion, orzechow, przy niewielkim udziale produktow macznych. Nalezy przy tym pamietac o odpowiedniej ilosci bialka (okolo 1,5 g na kilogram ciala (min)) oraz dodaniu zdrowych tluszczy (bez tego organizm bedzie glodowal, nawet jesli ty nie bedziesz odczuwal glodu)
Dokladnej diety nie jestem w tej chwili podac (nie wiem co lubisz ile wazysz, ile potzrebujesz schudnac, itp)
Ale mam inna propozycje wybierz jeden z rodzajow diety dobierz menu oraz ilosci, podaj je tutaj i pomyslimy wspolnie jak ja najlepiej dostosowac do twoich mozliwosci oraz potrzeb

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2643
Biniu dzieki. Zdecydowanie wybieram metode drugą. Co do twojego pytania ile chcę schudnąc to niemam odp. Moja waga mi nieprzeszkadza tylko chce pozybc sie zbednego tłuszczu. Jesc mogę wszystko:) co pasuje do tej diety najlpejej. Biniu jeżeli bys mugł to podaj mi przykladowe menu. A ważę teraz 80 kg i miezę 178 cm. Z góry wielkie dzieki.

mERL
GG 453640
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 2 lata Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 126104
'Moja waga mi nieprzeszkadza tylko chce pozybc sie zbednego tłuszczu. Jesc mogę wszystko:) co pasuje do tej diety najlpejej. '

Raczej podaje czego nie powinno sie jesc bedac na diecie tego typu (lub minimalne ilosci):
-produkty zbozowe (pod jakakolwiek postacia)
-cukru w jakiejkolwiek formie
Ograniczamy
-zbyt duze ilosci owocow, uwaga na suszone np rodzynki
-warzywa straczkowe

Jemy:
-mieso w jakiejkolwiek formie (najlepiej jak najmniej przetworzone)
-warzywa
-orzechy i nasiona
-troche owocow
-jesli organizm toleruje produkty mleczne (uwaga na cukier w nich zawarty)
-jajka
-tluszcze z ograniczeniem tluszczy uwodnionych czyli np olejow tzw jadalnych


'Biniu jeżeli bys mugł to podaj mi przykladowe menu. '

Moj dzisiejszy dzien to:
sniadanie:
jajecznica z 4 jaj (calych), smalec 65 g, cebula, klafior, brokuly, herbata zielona
obiad:
gotowane mieso z warzywami
kolacja, wedlina na cieplo z warzywami.
Jako dodatki suszone mieso, surowki, bita smietana (z min kakao)

Jem do styta i rzadko bywam glodny

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2643
"Moj dzisiejszy dzien to:
sniadanie:
jajecznica z 4 jaj (calych), smalec 65 g, cebula, klafior, brokuly, herbata zielona "

No ja raczej z taki sniadaniem mam problem bo na 8 ide do szkoly czyli o jakiejs 7 musze wstac i raczej mam malo czasu na sniadanie. Co bys proponaowal tak na szybko? Może byc np. Jogurt 0% tluszczu z platkami owsianymi a puznjej kolo godziny 11 cos jeszcze przekasic? Tylko co to mogło by byc? Bo otej godzinie jestem w szkole wiec wybór jesy maly. Może jakieś jablko czy cos?

obiad:
gotowane mieso z warzywami

Możesz dać jeszcze jakas propozycje na obiad?

kolacja:
wedlina na cieplo z warzywami.
Jako dodatki suszone mieso, surowki, bita smietana (z min kakao)

Na kolacje może byc tez Tunczyk w sosie wlasnym lub jajecznic??

Z góry dzieki.

p.s Biniu swietny dział:)

mERL
GG 453640
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10809 Napisanych postów 48276 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Pozwolisz, ze sie wtrace do dyskusji?
Stanowczo nie moze byc jogurt z platkami owsianymi(sa weglowodanami w duzej mierze). Lepiej zjedz np. 150gr sera zoltego+5 lyzek oleju lnianego(moje dzisiejsze sniadanie). "Danie" zjadlem w 5 minut wiec nie musisz sie martwic o czas
Co do godziny 11 to zjadlbym na Twoim miejscu np.serek wiejski.
Na kolacje
dobry bedzie tunczyk w oleju.
Pozdrawiam!



Zmieniony przez - szrir w dniu 2001-12-05 23:23:29

Zmieniony przez - szrir w dniu 2001-12-05 23:25:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2643
Szrir jasne ze pozowlam:) to niejest zamknieta dyskusja. Czekam na inne rady i od wszystkich.

Lepiej zjedz np. 150gr sera zoltego+5 lyzek oleju lnianego

a co daje ten olej?? i ile kosztuje:)


Szrir jeżeli mozeswz to podaj jakies propozycje swojego menu.

mERL
GG 453640

Zmieniony przez - mERL w dniu 2001-12-05 23:28:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 2 lata Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 126104
'No ja raczej z taki sniadaniem mam problem bo na 8 ide do szkoly czyli o jakiejs 7 musze wstac i raczej mam malo czasu na sniadanie. Co bys proponaowal tak na szybko? Może byc np. Jogurt 0% tluszczu z platkami owsianymi a puznjej kolo godziny 11 cos jeszcze przekasic? Tylko co to mogło by byc? Bo otej godzinie jestem w szkole wiec wybór jesy maly. Może jakieś jablko czy cos?'

Hmm, ja ide na 8 do pracy a jeszcze zdarze przed snadaniem isc z psami na 0,5h na spacer, wiec czas nie jest tutaj przeszkoda (robienie sniadania zajmuje mi mniej niz jedzenie go
Co do platkow to jak mowilem oganiczyc znacznie zboza (platki owsiane to zboza) wiec odpada, kolega proponowal ser zotly plus olej lniany. OK.
Przy ukladaniu diety pamietajmy jednak o wlasnych preferencjach smakowych oraz mozliwosciach trawiennych.
Olej lniany to wyciag z nasion lnu (0,5 litra okolo 8PLN).
Jet to jeden z najzdrowszych olejow, warto go dodaqwc do diety (po to aby dodac kalorii, oraz dla wlasnosci zdrowotnych)
O 11 jeste ciagle w pracy i spozywam to co pisale pod kategoria dodatki
'Jako dodatki suszone mieso, orzechy, nasiona'
ewentualnie sery wszelkiego rodzaju (moj organizm tego nie trawi w zbyt uzych ilosciach, wiec je ograniczam), ale jesli nie masz takich problemow to spokaojnie mozesz je dodac

'Możesz dać jeszcze jakas propozycje na obiad?'

generalnie staram sie zjezc cos skladajacego sie z miesa i warzyw (nie koniecznie zawsze gotowanych), ale mozesz wybierac do woli z listy dobrych produktow
Aha, oczywiscie ryby im tbardziej tluste tym lepiej (ja ich zbytnio nie lubie wiec zapomnialem o nich w pierwszym poscie)

'Na kolacje może byc tez Tunczyk w sosie wlasnym lub jajecznic??'

Jasne, jesli bedzies glodny mozesz zastapic 'w sosie wlasnym' na 'w oliwie', lub wykombinowac salatke z tym lub ... co tylko bedziesz chcial w ramach produktow niskoweglowodanowych

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10809 Napisanych postów 48276 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Duzo propozycji niestety nie moge podac bo sam jestem na tej diecie od wtorku Ale np. dzisiejsze zarcie:
sniadanie:ser kozi(150gr), ser zolty(150gr), olej lniany 5 lyzek.
2 posilek 2,5godziny po sniadaniu:ser twarogowy tlusty okolo 130gr. Zjadlem ten posilek dla przede wszystkim bialka bo tluszczu dostarczylem sporo rano.
obiad:zupa pomidorowa(bez zadego ryzu,ziemniakow,itp. sam wywar) z 3 jajkami, 150gr smietany 18%(tylko taka mialem w lodowce. nastepnym razem zaopatrze sie w 30%), twarog tlusty(100gr) i wspanialy olej lniany 4-5 lyzek(pilem ze szklanki wiec dokladnie nie wiem ile tam tego bylo).
Dodam, ze diete ta stosuje bardziej w kierunku robienia beztluszczowej masy niz rzezbienia sie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 2 lata Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 126104
Co do 'robienia miesni' na tego typu diecie, to zdania sa podzielone. Jedno jest pewne, jest to zadanie trudnbiejsze niz przy normalnej diecie.
Pewnym ulatwieniem moze by tzw cykliczna dieta ketogeniocza, gdzie po okresie kilku dni na niskim poziomie wegolowodanow (5, lub 3 takie znam) nasstepuje faza wysycenia nimi przez 2 ( i odpowiednio pol dnia).
Jesli ktos bedzie zainteresowany szczegolami to poszukam

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10809 Napisanych postów 48276 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dokladnie taka diete mam zamiar stosowacTzn. 5 dni malo wegli 2 duzo.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening przy kontuzji barków

Następny temat

Jest jakiś sposób na zwiększenie wzrostu?

Nutel