SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do P90X

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 466

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 181
Witam może ktoś tutaj słyszał o P90X ? mam problem z dietą mam caly program ale tłumaczona dieta jest beznadziejna a English mam kiepski ;c ale się uczę ;] dobra pomógl by mi ktoś ułożyć dietę na 3 etapy ?
1 etap 50% biala 30% węgli 20% tłuszczu
2 etap 40% białka 40% węgli i 20% tłuszczu
3 etap 20% bialka 60% węgli 20% białka

Kiedyś próbowałem układać dietę ale w ogóle tego nie ogarnianiam. Mylę się denerwuje i nic z tego nie ma. Pomógł by ktoś ? Z góry dzięki
Mogę podesłać moje fotki. Na razie ćwiczę na siłowni od 5 miesięcy. Bez diety i supli.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 20191 Wiek 12 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
zachęcam do skorzystania z indywidualnej porady dietetyka, dieta zostanie opracowana precyzyjnie dla Ciebie.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 369 Napisanych postów 8676 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 130653
mam też ten program w oryginalnej wersji i uwazam że ta dieta dołączona nie jest najlepszym wyborem. chocby w etapie I- 50% bialka jest zbędne.
mozesz przyjąć np. 2g bialka/kg, tluszczu ok.1g i reszta ww. ewetualnie mozesz to zawsze modyfikować ww/tł. nie napisales jakie masz parametry i cel.
wzór do zapotrzebowania kcal jest w podwieszonych