SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta - idzie zima, więc mała korekta ^^

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 926

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 112 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1091
Ogólnie staram sie utrzymywac wagę na poziomie 75-77 kg. I udaje sie to. Ostatnio jednak dwa czynniki spowodowały, że chciałbym troche zmodyfikowac swoja dietę. Po pierwsze robie sie troszke głodny :) a po drugie skonczyły się wakacje i godziny otwarcia mojej siłki sie wydłuzyły, ale o co chodzi to potem. Teraz podam jaka mam dokładnie dietę.

śniadanie, 6:00
koktajl przy uzyciu blendera z: płatki górskie na wodzie, orzechy włoskie, 2 łyżki oliwy ex. virgin, odżywka biłkowa PVL. To zalane wodą i zmiksowane.
B39, W74, T56
Po śniadanku kapsułka witamin Met-Rx oraz kapsułka Omega-3

śniadanie II, 10:00
2 kromki razowca, 3 plasterki sera żółtego, 4-6 plasterków pomidora, pieprz dla smaku
B24, W56, T16

obiad, 15:00
torebka ryżu brązowego, cyc na parze (ostatnio "maczam" go w łyżce oliwy ex. virgin i posypuję przyprawa do kurczaka - dla lepszego smaku), 2 pomidorki ze szczypiorkiem, pieprzem i troche octu, brokuły na parze. W trakcie kapsułka Omega-3.
B45, W76, T5

Trening 18:30-20:00
Przed treningiem BCAA, w trakcie treningu redkick, po treningu BCAA oraz białko PVL

Posiłek potreningowy około godzine po treningu:
banan, makaron (zwykły, ale niedługo sie przerzucę na razowy), ser półtłusty, 1 łyżka oliwy ex. virgin
B47, W110, T21

Kolacja pół godziny przed snam, a że chodze spac koło połnocy to jem koło 23:30-24:00
odżywka białkowa MyoFusion, bardzo rzadko tuńczyk w sosie wlasnym

Ogólnie wychodz na kg masy ciala:
B 2,7
W 4,2
T 1,3

A teraz w czym problem. jak juz wspomniałem robię się troszkę głodny, jak widac z diety przypada to na okres po obiedzie az do treningu. Do niedawna (okres wakacyny) siłka czynna była do 21, a że z pracy wracąłem do domu o 18, to nei miałem czasu aby jeść. Szykowałem sie na trening aby go spokojnie przeprowadzić. Trening 3 razy w tygodniu, z czego 2 razy po treningu aeroby. Aktualnie siłka czynna do 22 więc mam czas aby sobie zrobić jakieś żarło przed siłką. Myśle nad połowa torebki ryżu białego, 50g cyca na parze, ze 2 pomidorki. Po jedzeniu około 45 minut do treningu. Co o tym sądzicie, na czym ewentualnie przyciąć abym nie łapał masy (powiedzmy do 80 mogę dobić, ale więcej nie chce póki co :) )
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 112 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1091
jakies wskazowki? co do ryzu to sie rabnalem, chodzi o ryz brazowy przed treningiem, 50g cyca i pomidorki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
proponuje tak na 2 śniadanie dać jakąś kasze ryż czy makraon plus mięso ryba warzywa i oliwa/olej lniany myślę że jak pojesz przesunie Ci to następny posiłek z 30-1godz do przodu

jeśli nie to przed treningiem zmieszaj płatki owsiane z odżywką

po treningu daj koniecznie mięso/rybę zamiast sera (unikaj tuńczyka)
a na noc twaróg oliwa warzywa


aha co jeszcze obniż białko do 2,3g koniecznie na korzyść tłuszczy


Zmieniony przez - s.m.p.a. w dniu 2009-09-28 13:28:56

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 112 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1091
dzieki za wskazówki, jednak poki co diety nei chce zmieniac az w tak drastyczny sposób :) bo aktualna daje efekty
na pewno zwieksze tluszcze, co do buialka to wliczone sa juz odzywi bialkowe do zestawienia, co troche moglo zmylic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
a co to zmienia białko to białko zepsujesz nerki bedziesz inaczej mówił

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 112 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1091
ok troche zmodyfikowałem dietę, dodałem jeden posilek, zmieniłem tez okołotreningowe. no i nie ma takiej dużej przerwy między jedzeniem a treningiem o co głównie mi chodziło. tak wygląda po zmianach, prosze o uwagi:

6:00
koktajl przy uzyciu blendera z: płatki górskie na wodzie, orzechy włoskie, 2 łyżki oliwy ex. virgin, odżywka biłkowa PVL. To zalane wodą i zmiksowane.
B 39
W 42
T 56
kcal 821
Po śniadanku kapsułka witamin Met-Rx oraz kapsułka Omega-3

10:00
2 kromki razowca, 2 plasterki sera żółtego, 4-6 plasterków pomidora, pieprz dla smaku
B 16
W 38
T 11
kcal 314

14:00
sałatka z pomidorów, cebuli, ogórka, oliwa z oliwek, jakiś sos na przykład grecki, włoski dla smaku lepszego
B 1,5
W 4,7
T 20
kcal 204

18:00
torebka ryżu brązowego, 100g cyca na parze, 2 pomidorki ze szczypiorkiem, pieprzem i troche octu, brokuły na parze. W trakcie kapsułka Omega-3.
B 34
W 76
T 4
kcal 483

Trening 19:30-21:00
Przed treningiem BCAA, w trakcie treningu redkick, po treningu BCAA oraz białko PVL

21:30
banan, torebka ryżu białego, 50g cyca, pomidor
B 19,5
W 110
T 2
kcal 535

23:30
banan, ser półtłusty, 2 łyżki oliwy ex. virgin, odżywka białkowa MyoFusion
B 60
W 12
T 32
kcal 582

Ogólnie wychodz na kg masy ciala:
B 2,5
W 3,7
T 1,4

tak więc bialko i węgle obcięte, nieco zwiększone tłuszcze :)

pytanie tylko czy 2 łyżki oliwy na ostatni posiłek dobre?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 112 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1091
no i jak? nic nie zmieniac? taka cisza.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
2 posiłek brak tłuszczy

3 brak białka

4 omege do śniadania zjedz

5 banan zbędny

6 ser oliwka warzywa starczą

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

miesnie skosne a boczki

Następny temat

Jaki jest najlepszy spalacz na efedrynie?

WPC