SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

David redukuje

temat działu:

Dzienniki Juniorów

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5791

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez TomQ-MAG z działu Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2518
To mój pierwszy wpis, więc chciałbym wszystkich powitać!
ANKIETA
Zdjęcie sylwetki (mile widziane):
Wiek : 18
Waga : 95,9
Wzrost :181
Staż treningowy: 0.5 roku siłownia, wcześniej trening domatora
Obwód pasa: 101
Obwód klaty:105
Obwód uda: 66
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): siłownia 3-4x na tydzień, biegi, rower różnie
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia:dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia, biegi, rower
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: brak
Wrażliwość na stymulanty: brak
Możliwosci finansowe: średnie
Cel/problem/opis: Celem jest oczywiście redukcja tkanki tłuszczowej. Chcę poprzez regularny trening i zbilansowaną dietę zejść jak najbardziej z fatu- celem jest osiągnięcie wymarzonej wagi ~75kg. Zamierzam wraz z nadchodzącym rokiem szkolnym wziąć się za regularny trening siłowy + aeroby ( i tak trochę biegam), Moje zaplecze to ławeczka prosta; skośna; rzymska; do brzuszków; do tego dwa gryfy proste, dwa łamane i sześć hantli a do tego masa obciążenia (ok, 180kg jak na razie nie wykorzystuję ani połowy, co ma ulec zmianie ) Długość redukcji przewiduję na jakieś 16-20 tygodni. Przez okres wakacji dużo czytałem tutaj na sfd i jakieś podstawowe informacje n/t treningu czy diety posiadam. Wkrótce wrzucę dietę(jeszcze nie wiem którą wybrać?) i plan treningowy do oceny. W razie jakichś pytań proszę pytać, postaram się odpowiedzieć na każde pytanie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 110 Napisanych postów 19751 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 67875
stojaki masZ? jak nie to rób/kupuj

Pomogłem? Nie żałuj soga!!

Dziennik treningowy: http://www.sfd.pl/[DT]_Czesiek_43__powrót_do_korzeni_-t1052127.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2518
Mam oczywiście, zapomniałem o worku treningowym, ale muszę go dopiero przymocować. A i mam w planach kupić drążek do podciągania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2518
Mam tutaj dietę na dziś, 2100kcal myślę że optymalnie jak na redukcję, może trochę mało białka




Zmieniony przez - deavidson w dniu 2014-08-31 20:58:15
...
Napisał(a)
Usunięty przez Banan za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2518
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 110 Napisanych postów 19751 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 67875
Jeżeli to redukcja to stawiałbym na dobrą jakosc jedzenia. Także te płatki by wyleciały.
Soje zamien na cos innego.

Jakie masz zapotrzebowanie kaloryczne?

Pomogłem? Nie żałuj soga!!

Dziennik treningowy: http://www.sfd.pl/[DT]_Czesiek_43__powrót_do_korzeni_-t1052127.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2518
3750 kcal, ale nie wyobrazam sobie tyle zjesc na redukcji, 2100-2200 narazie wystarczy, zobaczę jak będę się z tym czuł, potem najwyżej zmienię jesli moge sie zapytac, czego soja odpada? BArdzo ją lubię a przy tym uzupełnia deficyt białka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 110 Napisanych postów 19751 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 67875
http://www.sfd.pl/SOJA_mity_i_fakty-t180193.html jest duzo artykulów o soi, czesto sobie sprzeczne, ale traktowanie tego jako źródła białka uważam ze nie jest dobrym sposobem, chociazby ze względu na aminogram.

Podbij chociaz do 3200kcal

Pomogłem? Nie żałuj soga!!

Dziennik treningowy: http://www.sfd.pl/[DT]_Czesiek_43__powrót_do_korzeni_-t1052127.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2518
Chciałbym zrzucać 1 kg /tydzień, czy podbicie do 3200kcal umożliwi mi to?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2518
Tutaj kolejna propozycja dań, tym razem bez soi. Chciałbym więcej kcal, ale sę nie da
Jeszcze pytanie: nie przetrenuję się gdy do treningu 4x/tydzień dołączę po 40 min cardio 7 dni w tyg. ?

Tak w ogóle mój plan treningowy:
PON klata, triceps
WT naramienne, biceps
CZW nogi, klata
SOB plecy, biceps
do tego brzuch 4 serie brzuszków w każdym treningu
zalezy mi na tym żeby trenować klatkę i biceps 2x na tydzień, bo chciałbym podnieść efektywność treningu tych partii ciała.

I jeszcze jedno pytanie: brać się za suple, czy na razie sobie odpuścić?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 107 Napisanych postów 1794 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 26391
Dieta -1500kcal to głodówka, a nie dieta. Ja bym zaczął redukcję od 3500kcal, najmniej to 3200kcal.
Co będzie później, jak Ci waga stanie w miejscu? Utniesz kolejne 300kcal i będziesz jadł tyle samo/mniej niż kobieta o wadze ~50-55kg?
Nie mówiąc już o pogorszeniu jakości treningów i pogorszeniu samopoczucia.

Za suple na razie się nie bierz. Ew. 'naturalne termogeniki' --> kawa, ostre potrawy.

Brakuje kalorii w diecie, warzyw, zdrowych tłuszczy.

Czy się nie przetrenujesz, to musisz sprawdzić. Generalnie rób spokojnie i z głową, a nie wszystko naraz. Zwiększ kalorie, bieganie bym na razie zostawił, dodałbym je później, STOPNIOWO, a nie od razu aeroby 7 dni w tygodniu. Obserwuj czy waga leci, jak przy 3500kcal nie będzie leciała to utniesz kolejne np. do 3300kcal. Jak będzie leciała to zostawisz, jak nie to dalej utniesz 100-200kcal, albo dodasz 1-2x aeroby po 30 minut itd.

Zmieniony przez - walker1707 w dniu 2014-09-01 12:05:40
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

masa

Następny temat

[DT] WhiteJo - Początek

Zestaw 1