SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dążenie do celu za wszelką cene - czyli moja własna droga :)

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 512
Witam wszystkich :)
Niestety nie mam czasu na siłownie, ale postanowiłem poćwiczyć swoje ciało w domu :)
Na początek robię ćwiczenia ogólno rozwojowe takie jak pompki brzuszki podciąganie.
W lutym/marcu mam mieć test z pompek :)
Póki co robie 40 a chce dorobić do 100/150 tak więc od dziś robie 2x dziennie po 3s pompek :)
1s 40 pompek
2s 30 pompek
3s 20 pompek
codzień dokładam po 1 pompek do seri :)
prócz tego robię oczywiście pompki by poprawić wygląd klaty :)
w ciągu kilku tygodni będę miał podstawowy sprzęt tzn ławeczkę sztangle i ciężary tak więc wtedy opisze dokładnie plan który ułożę
wielu może mówić że ilość pompek jest za duża jednak znam swój organizm i wiem że to wytrzyma. Zależy mi póki co na ilości pompek nie na masie, potem plan zmienie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1209
Poczytaj :P
http://www.100pompek.pl/ 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49611 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
"jednak znam swój organizm i wiem że to wytrzyma" - Wydaje Ci sie tak tylko :)

Ile dni juz cwiczysz tym systemem?

Przypuszczam ze pod koniec trzeciego tygodnia takiego planu nadejdzie kryzys i nie zrobisz lub z trudem zrobisz liczbe pompek z ktora zaczynales.

Nigdy nie cwiczy sie na maxa aby poprawic wynik w czymkolwiek ani nie cwiczy sie bez regeneracji - poczytaj o podstawach treningu bo doprowadzisz do tego ze nawet to co juz osiagnales bedzie niewykonalne.

Zwlaszcza znajomosc zasad treningu przyda sie przy ukladaniu planu cwiczen calego ciala.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 512
Damciosz wielkie dzięki za artykuł :) zmienie swój plan jesli chodzi o pompki:

Dzień 1 – 60 sekund pomiędzy seriami (lub więcej)
seria 1 17
seria 2 19
seria 3 15
seria 4 15
seria 5 max (minimum 20)
Minimum 1 Dzień przerwy

Dzień 2
45 sekund pomiędzy seriami (lub więcej)
seria 1 10
seria 2 10
seria 3 13
seria 4 13
seria 5 10
seria 6 10
seria 7 9
seria 8 max (minimum 25 )
Minimum 1 Dzień przerwy

Dzień 3
45 sekund pomiędzy seriami (lub więcej)
seria 1 13
seria 2 13
seria 3 15
seria 4 15
seria 5 12
seria 6 12
seria 7 10
seria 8 max (minimum 30 )
Minimum 2 dni przerwy

wciągu tygodnia bd miał odpowiedni sprzęt do ćwiczeń więc wtedy podam plan ćwiczeń :0
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening!!!

Następny temat

Łączenie treningów, triceps

nutlove nowy