SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy to dobry czas na sztange?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 927

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 45 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 246
Witam,proszę doświadczonych kolegów o radę, ćwiczę od jakis ponad 3 miesięcy,jestem początkujący bardzo.uczę się wszystkiego po kolei ,czytam dużo ,staram się aby były jakieś efekty,wcześniej nie miałem wgl mięśni Ale już widać malutki efekt,Mój sprzęt jaki obecnie posiadam to hantle 3 kg ,5 kg ,7kg ,10kg,mam również laweczke z miejscem na sztange,na której robię rozpietki i inne ćwiczenia,prowadzę dietę, ułożyłem sobie plan ćwiczeń, ćwiczę różne partie,nie biore żadnych odżywek, zaczynałem robić ćwiczenia 3kg hantlami,później 5kg hantlami,a teraz już nawet robię 7kg na biceps, tricpes i rozpietki , a ostatnią serię 10 powtórzeń robię 10kg hantlami już,czyli widzę I czuje po sobie ze nzbieram na siłę,np,barki i plecy ćwiczę jeszcze 5kg hantlami,ale bd już przechodził na 7kg,czy powinienem kupić sztange już aby urozmaicić ćwiczenia?I próbować wyciskać coś na ławce itp,oraz na inne partie z niej korzystać biceps ,plecy itp,proszę was o radę to dla mnie ważne,bo chce się rozwijać a nie mam żadnego kolegi z którym mógłbym się konsultować,dziękuję jak ktos to przeczytał do końca i mi odpowie,pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 61
Myślę że ciało przyzwyczaja się do ćwiczeń, a urozmaicenie ich będzie jak najbardziej na plus.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert