SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cykl marzeń!!! - Proszę o opinie - każde spostrzeżenie jest wartościowe ;-D

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7342

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 115 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2037
Witam,

Na forum SFD jestem nowicjuszem jako aktywny użytkownik, postanowiłem założyc temat gdyż poszukuję pomocy bardziej doświadczonych osób. W czym tkwi sedno?

Mój AKTUALNY staż treningowy to około roku (ogólnie - około 2,5 roku w ciągu 28 lat , cwiczę niejako 'na wyczucie', które (to opinie kolegów oraz mojej Kobietki) raczej do tej pory mnie nie zawodzi. Poproszę o opinie co mógłbym dodac/ujac do listy suplementów, które zakupiłem (cena, w rozsądnych granicach nie gra roli - warunek jest 1 - ZERO prohormonów i sterydów).

Wzrost - 174 cm
Waga - 75 - 76 kilo
Typ budowy: Szczupły - muskularny DDDD, zerowa tendencja do otłuszczania się (fajnie, co?)

Czas cyklu - około 2 miesiące
Cel - masa i siła

Suplementy:
Shock Therapy + Storm (2 duże puchy)

Dorian Yates Ultimate Nox Pump (15 saszetek na najcięższe treningi)

AAEFX HBM (2 x 240 caps)

Hi-Tec Tribulus Terrestris professional (160 caps)

Animal Pak 44 - 2 puchy

Olimp Chela-min - 2 x 60 caps

Trec Nitroprogen 2500g + Dorian Yates Ultimate Protein 1500g

PVL Mutant Mass 6,8 kg

Kaizen ZMA PM 2 x 90 caps

Ufff... to chyba wszystko, zatem prosze o komentarze i uwagi: co dodac? co jest zbędne? co może w połączeniu zareagowac niewłaściwie? na co uważac? sugestie odnośnie dawkowania itp. Z góry dziękuję za każdą pomoc DD

pozdrawiam wszystkich

P.S. 3-5 dni treningów w tygodniu po około 1,5h każdy, w miarę dobrze zaopatrzona siłownia + sauna, basen łaźnia i jacuzzi do dyspozycji. Brak szczególnej diety - jem dużo i często, ryż, kurczak i płatki owsiane często w menu + WIADRA wody codziennie... chyba już więcej informacji nie potrafię podac....