SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Co brać na długi wysiłek wydolnościowy?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1721

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 129 Wiek 212 dni Na forum 330 dni Przeczytanych tematów 14630
A jest jakaś możliwość, by przy powiedzmy tych 50 km, robiąc je w około 2 godziny zabezpieczyć się na tyle by pozbyć się tłuszczu zamiast mięśni? Trzymanie konkretnych stref treningowych może być pomocne?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2978 Napisanych postów 57229 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 624872
Raczej nic tutaj nie wymyślisz. Nie jesteśmy w stanie określić ile czego stracisz. Trzymaj się ogólnych zasad diety i na pewno zminimalizujesz straty mięśni.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516267
Chcesz dokonać czegoś co nie jest możliwe fizjologicznie, także raczej Ci się nie uda.

Jeśli wykonujesz wysiłki które przekraczją 120 minut to jak najbardziej można wspomóc się żelami energetycznymi, które dostarczają stracone wraz z potem elektrolity jak i węglowodany, które dają energie i poprawiają wydolność. Niemniej, dodatek kofeiny może obniżać udział energii z glukozy spalanej w czasie wysiłku. A co za tym idzie? oszczędzanie większej ilości glikogenu na późniejszy okres wysiłku.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odchudzanie amatora początek