SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Chleb z maki graham.

temat działu:

Kuchnia SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3281

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 33 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 764


Witam!
Znalazlem nowy przepis na swietny zdrowy pelnoziarnisty chleb. Nie umiem podac wartosci odzywczych mam nadzieje ze ktos mi pomoze Zaleta tego chleba jest to ze jest zrobiony w 100% z maki graham a wiec ma bardzo niskkie IG (czyli jest dobry dla osob odchudzajacych sie)

Potrzebujemy:
25 g drozdzy
1 lyzke od herbaty cukru
1 lyzke od herbaty soli
1 litr wody
22dl maki typu graham
maslo do formy (niestety tego nie da sie uniknac ja uzylem flory)


A tak sie go robi
1. Wysmaruj maslem formy. W rondelku nagrzej wode do temp. 37C. W malym naczynku wymieszaj drozdze z cukrem i 1dl wody (tej z rondelka). Po rozpuszczeniu sie drozdzy wlej je do reszty wody. W misce wymieszaj make z sola i zlej ja naszym zaczynem wyrabiaj ciasto ok. 10min a potem zostaw w suchym miejscu na 20min. az ciasto troche specznieje.
2. Rozgrzej piekarnik do 200C.
3. Wstaw foremke do piekarnika na dolna polke i piecz przez ok.40min

Smacznego!!

pozdrawiam wszystkich

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1247 Wiek 31 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 18854
Ciekawe:)
P.S. Zamiast masla mozna uzyc pamu albo papieru do pieczenia:)

ANIMAL

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 384 Napisanych postów 8845 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 88077
Gdzie taką mąkę można kupić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2031 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15725
W marketach są różne mąki do wypieku chleba, więc pewnie i taka będzie, a jak nie to na allegro jest duży wybór w przyjaznych cenach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 33 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 764
Ja kupilem w delikaesach Bomi ale mysle ze warto sie w nia zaopatrzyc bo jest chyba najlepsza przy redukcji. Mozna zapytac sie moze w piekarni.

pozdrawiam wszystkich

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wielkanocne Jajca Inaczej

Następny temat

Shake śniadaniowy low carb.

NutLove