SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

CO ZROBIC ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1081

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12
witam pisze z takim problemem.... moze jest jakas rada bardzo prosze... nie wiem czemu nigdy rano jak wstane przed szkolą tak gdzies do godziny 12 nie mam ochoty jest poprostu wogóle mi sie niechce a w "brzuchu mi burczy" mimo to i tak nie moge nic w siebie wozyc bo mi niedobrze a potem zaczynam jesc do wieczora.... późnego próbowałem wieoczrem nie jesc ze moze rano mi sie zechce ale nic nie pomogło... nie wiem co mam robic jestem strasznie "chudy" szczupły jak kto woli... juz nie wiem co mi jest... :( jest cos co sprawia zeby mi sie jesc chcialo albo cos ? prosze....
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 8967 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 48014
wypij po przebudzeniu ciepla wode z miodem i cytryna, lub wode gazowana, powinno pobudzic metabolizm
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 809 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31279
tez tak mam czasami ale jem na sile to ze nie chce ci sie jesc to nie znaczy ze nie jestes glodny. jak juz zaczniesz jesc to jakos pojdzie ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 803 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10957
wszystko to kwestia przyzwyczajenia organizmu. Zacznij jesc male porcje, po pewnym czasie nie bedizesz sobie wyobrazal wyjscia z domu bez sniadania

"You know what bad genetics are? Being born without legs."

"In the Iron Game, you only grow if you work HARD"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12
sprobuje z tym miodem bo jakos rano wciskam to jedzienie ale nie moge... tego poprostu czuje ze jest mi nie dobrze... zobacze z tym miodem :) thx
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 380 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 17289
kiedys czytalem na forum o takim preparacie na pobudzenie laknienia "citropepsin" zamierzam go kupic bo mam podobne problemy jak autor
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak w końcu obliczyć kaloryczność ?!?!?!

Następny temat

Tluszcz vs. wiplash

NutLove