SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

CO LEPSZE? HELP!!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 859

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 631
Witam. Zastanawiam się nad cyklem kreatynowym i nie wiem co wybrać

1 opcja:
Unviersal Storm + Universal Shock Therapy

2 opcja:
Olimp Massacra + Biogenix Cell Pump.

Pomóżcie mi wybrać bo nie znam się aż tak dobrze jak większość użytkowników tego forum. Ewentualnie podajcie jakiś lepszy zestaw, oczywiście celem jest powiększenie masy ciała, w miarę beztłuszczowej. Oczywiście dieta jest, zbilansowana.

Bez pracy nie ma kołaczy.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17707 Napisanych postów 132168 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460711
A może jakieś krótki info o sobie wiek itp ilosc cykli i na czym?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 4824 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 24923
daj ankiete dzialu,ile b/t/w w diecie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 9050 Napisanych postów 82726 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699695
j.w
co do zestawów to nr1 dla mnie mniejsze zło
wstaw ankietę to się pomyśli może o jakiś modyfikacjach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 631
Wiek:19
Waga:75kg
Wzrost:176cm