SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Badania wstępne-okresowe do pracy a doping

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 699

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 201 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6329
Nie nie , z zawodu jestem spawaczem i tak już pewnie pozostanie tylko zastanawiał mnie ten temat jak to jest z badaniami okresowymi na bombie gdzie te wyniki mogą być rozjechane i co może w tej sytuacji zrobić orzecznik czy przepuści czy będzie robił problemy i może nie dopuścić do pracy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 229 Napisanych postów 2106 Wiek 53 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 33665
Orzecznik? Chyba chodzi Ci o lekarza medycyny pracy. Ten zazwyczaj przedłuża badania o 2-3 lata. Ew. w nowej robi się od początku. Standard to morfo, mocz i rentgen płuc (często co 4 lata). Ale możesz też dostać specjalistę (np. okulistę jeśli pracowałbyś dużo przy kompie). Niestety nie wiem, co tam trzeba spawaczowi, ale BARDZO wątpię czy po testosteronie straciłbyś zdolność do wykonywania pracy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 33 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1999
Za każdym razem jak byłem na bombie to miałem akurat okresowe i nie było żadnych problemów. Jeśli bierzesz się za takie rzeczy to badania musisz robić na bieżąco i tak (przynajmniej powinieneś) w razie nieprawidłowości od razu reagować bo szkoda zdrowia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 229 Napisanych postów 2106 Wiek 53 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 33665