Witam! Trenuję od prawie 3 lat i od jakiegoś czasu boli mnie prawy piszczel (okostny). Boli mnie gdy szybko chodzę i biegam. Mam 14 lat, 170 cm. Zdarza się, że boli mnie bardziej, czasem mniej, lecz napewno jest to uciążliwe i męczące. pomocy...
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Tak rosnę i to nawet szybko. Mówiono mi też, że to może dlatego, że tak szybko mi mięśnie na nogach rosną. Naraziej jest ok, biorę tabletki przeciwzapalne i witaminy bogate w wapń i magnez. ;))
Dzieki!
Dzieki!
...
Napisał(a)
a byles u lekarza sportowego? rehabilitacja sportowa wszystko pomoze i przejdzie! ja wiele razy bylem na rehabilitacje i dzieki dwojkom, achillesa i juz szybko przeszlo- staz treningowy 16 lat. - spróbuj brac magnez, glukozamina i zel ketoprom
moderator sprinterek
...
Napisał(a)
u mnie w miescie nie ma lekarza sportowego, ketoprom już brałem i nic...;/
Może to dlatego, że rosne.
Może to dlatego, że rosne.
...
Napisał(a)
to moze byc bardzo powazna sprawa ... moj kolega mial problemy z okostna i biegał dalej aż wkońcu bardzo zaczelo go bolec i poszedł do lekarza sportowego a ten mowi ze to bardzo powazna spraawa i gdyby teraz nie przyszedł to moglo sie skonczyc tragicznie. jeżeli te bóle trwają długo(ponad 1m iesiac) to naprawde polecam pojechać do lekarza
...
Napisał(a)
Ja muszę w końcu zacząc smarować i kupić jakieś leki bo to wkurza nie moge pobiegać dłużej bo boli ale staram się nie zwracać na to uwagi.
Jedz synku jedz, bo czasem grama brakuje do kilograma
...
Napisał(a)
DO LEKARZA SPORTOWEGO JEST NAJWAZNIEJSZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moderator sprinterek
...
Napisał(a)
byłem ostatnio na RTG i nic. Biorę od 2 dni naproxen i witaminy z wapniem i magnezem, zobaczymy czy pomoże.
...
Napisał(a)