WIOSENNE PROMO! Sprawdź rabaty do 90%
SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne Forum

Asystent do zawodów - propozycja barterowej współpracy (Wrocław i okolice)

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

Ilość wyświetleń tematu: 198

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 41 lat Na forum 26 dni Przeczytanych tematów 5
Cześć,

nie spotkałem się tu jeszcze z taką propozycją, ale chciałbym założyć ten wątek, bo może coś z tego wyjdzie...

Czy ktoś tu szuka asystenta na backstage na zawody? Sytuacja, gdy nie masz sztabu trenerskiego/ekipy, robisz to sam, potrzebujesz pomocy w backstagowym chaosie...

Jestem początkującym adeptem kulturystyki, ćwiczę już 5 lat i choć wszystko zdaje się mówić nie, to chcę sprostać swojemu marzeniu i stanąć kiedyś na scenie zawodów kulturystycznych. Kiedy? Najprawdopodobniej dopiero na jesień 2027. Niemniej... chcę się do tego dobrze przygotować, także logistycznie. W tym roku mój program minimum w tym zakresie to pojechać na zawody jako widz wśród publiczności... ale... dużo cenniejsze byłoby dla mnie doświadczenie backstagowe, żeby móc to sobie poukładac w głowie, gdy nadejdzie mój dzień

Mogę sam opłacić swój bilet backstagowy, koszty dojazdu i zakwaterowania, nie oczekuję żadnej finansowej gratyfikacji ani nawet zwrotu kosztów. Proszę jednak o rzeczowe wyrażenie oczekiwań względem współpracy i poważnego podejścia (tzn. gdy się juz wstępnie poznamy i swierdzimy, że będzie z tego współpraca, to liczę, że będzie to konkretna deklaracja nie do zerwania )
Ze swojej strony oferuję po prostu wykonanie tej pracy i proszę o szansę na zdobycie waznego doświadczenia, które pozwoli mi to sobie ułożyć w głowie i lepiej ogarnąć stres.