SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Aparat ortodentyczny a boks.

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2178

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 504
Witam,
trenuję boks od 3 lat, walczę na turniejach, ale ostanim czasie założyłem aparat ortodentyczny stały na górną szczękę i w lutym będę zakładał na dolną.
Chciałbym kontynuować swoją karierę amatorską, ale nie wiem jaki ochraniacz kupić, aby tego aparatu nie uszkodzić. Nie znam regulaminu, ani tego czy mogę walczyć z takim aparatem na zębach, czy nie ma przeciwskazań ku temu, bo jeżeli nie to reszta zależy odemnie.
Proszę o odpowiedzi ludzi którzy wiedzą coś na danty temat i mogą mi pomóc.
Dziękuję i pozdrawiam oraz życzę wesołych kończących się świąt :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 504
Dzięki wielkie podtrzymaliście mnie na duchu :) Jest więc nadzieje iż zdobędę kolejne trofea.
Zamierzam kupić 2 pojednyncze lub jedna podwójną uformowac do obecnego stanu itd. ew po zużyciu takowego ochraniacza kupić nowe wydatek to praktycznie groszowe sprawy a bezpieczeństwo ogromne ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1883 Wiek 49 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 21543
Problemu zadnego nie ma, sam dostaje aparat na zeby dolne i gorne 8 stycznia.
Jedyne co musisz zrobic to kupic sobie szczeke na dolna i gorna czesc zebow, sa takie specjalne takze problemu zadnego nie ma.