SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[SPAM] Każdy bije co popadnie, żeby forma wyszła ładnie.!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 97856

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 60 Napisanych postów 3799 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 35648
pierwsze szoty w uda poszly ...nie bylo tak zle i zadnej reakcji kaszlu po treniku

..było losowanie..padło na Ciebie choć Ciebie na nim nie było

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3364 Napisanych postów 72173 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 459062
ja z pająkami robiłem tak że kierowcy się dawało paczke jakiegoś autobusu, 20zł w łape i panie tu i tu ktoś będzie stał pytało sie o której godzinie w danym miejscu było, info do odbiorcy i bajera

Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rkarpinski Natural SFD Team
Ekspert
Szacuny 1584 Napisanych postów 56733 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 264357
A ja w dupala bede bił ter, uda odpoczywają, zwłaszcza przed startami i biciem ed
Na masie znów wrócę do ud jak będą 3 strzały na tydzień a nie 14

Doświadczenia wszystkich kulturystów są podobne
Ludzie się na nich gapią, wytykają palcami
Są jak wybryki natury ale nie mają cyrkowego namiotu aby się w nim skryć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 8432 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 30366
Pany mozliwe ze od tego ze bf wyj**alo zamulony chodze?? podilem cypio jak nie bedzie nic lepiej to ide za 2-3tyg na badania zrobie hormony i przy okazji morfologie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 8432 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 30366
skuta dupa, skuta dupa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3364 Napisanych postów 72173 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 459062
bo z poczty potrafily przyjsc polamane cale mimo ze w kopercie bąbelkowej i w kliszówce czy w paczce i w faunboksie

Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3364 Napisanych postów 72173 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 459062
karpiu dupa poboli pewnie pierwsze 2 strzały i później już luzik :). Ja mało bije to w barki leci

Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 67763 Napisanych postów 330959 Wiek 46 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1565187
ja w barki po 4 ml biłem i było si
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 880 Napisanych postów 6619 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 267040
juz wróciłem z ostatniego treningu

MASA MASA MASA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 8432 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 30366
dajesz sobie spokoj z trenningami? :(



Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Testosteron - Pierwszy Cykl

Następny temat

Cykl enan/wino odblok

nutloveb