Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: najlepsi obroncy w pilce noznej

Strona 1 z 52

  • przeszkadza w zrost w pilce noznej np 197cm

    czy wzrost przeszkadza w pilce noznej pomozcie bo troche sie obawiam mam za 2 tyg. testy do klubu

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 1330 | Data: 2008-03-08 10:42:07 | Liczba SOGów: 0
  • kreatyna - dawkowanie w pilce noznej

    wiem ze to nie ten dzial ale moze ktos bd wiedzial.... jak dawkowac i ile g dziennie nalezy spozywac kreatyny w pilce noznej przy treningu silowo wytrzymalosciowym.... slyszalem opinie ze normalnie jak przy cwiczenaich silowych 5 10g lub tez

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 977 | Data: 2008-12-30 23:43:33 | Liczba SOGów: 0
  • kreatyna - dawkowanie w pilce noznej...

    siema.... jak dawkowac i ile g dziennie nalezy spozywac kreatyny podczas cyklu w pilce noznej przy treningu silowo wytrzymalosciowym.... slyszalem opinie ze normalnie jak przy cwiczenaich silowych 5 10g

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 907 | Data: 2008-12-30 23:45:14 | Liczba SOGów: 0
  • rekordy ginesa w pilce noznej w strzelaniu bramek

    gralem w meczu misztrzoskim w pilce noznej w 1974 unia hrubieszow hutnik ruda huta wygralismy 28.0 strzelilem 17 slownie siedemnascie bramek czy ktos w

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 730 | Data: 2010-08-02 02:54:42 | Liczba SOGów: 1
  • ile przebiega pomocnik kilometruw w meczu pilki noznej

    ile kilometrow srednio przebiega pomocnik w pilce noznej grajacy na lewej pomocy lub grajacy na prawej pomocy albo grajacy na srodkowej pomocy w meczu pilki noznej a ile napastnik lub srodkowy obronca

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 771 | Data: 2011-04-25 07:33:45 | Liczba SOGów: 0
  • Gwardzisci!

    tacy polacy, którzy potrafili się komuchom przeciwstawic ryzykując glowa i to sa dla mnie najprawdziwsi patrioci, najlepsi z polakow byli tacy przedwojenni prezesi jak prezes cracovii stanisław zur, który nie pozwolil zhańbić swojego klubu

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1654 | Data: 2009-07-02 18:33:45 | Liczba SOGów: 1
  • Internet Football Quiz - IFQ

    to jest ifq internet football quiz, jest rozgrywką, która polega na odpowiadaniu na pytania z zakresu wiedzy o pilce noznej w sposób mało wyrafinowany można powiedzieć, że jest to swego rodzaju symulacja gry w piłkę nożną, w której

    Odpowiedzi: 373 | Ilość wyświetleń: 19107 | Data: 2005-09-16 17:51:37 | Liczba SOGów: 1
  • Filmy o kibicach pilki noznej ;-)

    filmow o kibicach futbolu, hoolsach, hooliganach jak zwal, tak zwal. moze powinienem zalozyc temat w dziale pilki noznej ale tu chyba zaglada wiecej ludzi. z gory dzieki za kazdy tytul. z tych, ktore znam i widzialem: green street

    Odpowiedzi: 25 | Ilość wyświetleń: 31689 | Data: 2010-01-31 13:52:47 | Liczba SOGów: 2
  • filmy z piłka nożna w tle

    znacie jakies filmy fabularne lub dokumentalne poswiecone pilce noznej ostatnio ogladalem film goal pierwsza i drugą czesc, wywarl na mnie pozytywne wrazenie

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 8561 | Data: 2007-08-09 11:25:01 | Liczba SOGów: 1
  • trening na silowni w pilce noznej

    witajcie, trenuje pilke nozna, brakuje mi jednak troche masy ktora przydaje sie przeciez do walki bark w bark, do zastawiania itp. mam 185cm i ok. 72kg wagi. z powodu dosc intensywnych treningow pilkarskich nie moge stawiac sobie wysokich celow w

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 4816 | Data: 2006-11-11 11:59:42 | Liczba SOGów: 0
  • Vademecum poprawy szybkości

    start. 2.czas trwania pojedynczego powtorzenia nie powinnien przekraczac 8 10 sekund przy predokosci maksymalnej. w pilce noznej zdecydowana wiekszosc cwiczen szybkosciowych trwa 3 7 sek 15 30 metrow czesto stosuje sie takze krotkie zrywy i

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 3355 | Data: 2008-11-28 23:52:48 | Liczba SOGów: 1
  • Turniej dla niewidomych !!

    zrodlo wp.pl bardzo mi sie podoba takie cos 31 powinno sie czesciej ogranizowac takie turnieje i nie tylko w pilce noznej 31

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 3281 | Data: 2006-04-13 15:23:24 | Liczba SOGów: 2
  • Co sądzicie o skoku wzwyz....????

    nie jestem wychowany na pilce noznej ani na zuzlu choc nic do tych sportów nie mam oprócz kibiców na meczach piłkarskich .skoki narciarskie czasem

    Odpowiedzi: 35 | Ilość wyświetleń: 2586 | Data: 2002-04-13 00:53:53 | Liczba SOGów: 10
  • sterydy a pilka nozna???

    czesc mam pytanie , trenuje pilke nozna juz okolo 8 lat i chodze na silke mniej wiecej od trzech, chce zaczac pierwszy cykl z ruskim mietkiem 100tabl, czy to moze mi przeszkodzic w pilce noznej prosze o wypowiedzi. dzieki

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 2484 | Data: 2006-10-13 16:32:03 | Liczba SOGów: 0
  • Koszulka NIKE reprezentacji Brazylii roxm XL

    na sprzedaz koszulka rep brazylii w pilce noznej nike, oryginal. rozm xl koszulka uzywana, ale stan bardzo dobry ! patrz foto zainteresowani moga podawac

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2131 | Data: 2007-06-16 12:29:03 | Liczba SOGów: 0
  • technika&drybling

    znacie jakies sposoby na poprawienie techniki i dryblingu w pilce noznej

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 2118 | Data: 2004-02-19 00:30:01 | Liczba SOGów: 1
  • Polki w połfinale MŚ! Iwański show!

    sie porobilo, polki wygrywaja w w ciercfinale mś z francuzkami hehe : a maciek iwański dal niezle show hehe, niczym szpaku w pilce noznej : zmieniony przez balboa5 w dniu 2013 12 18 19:06:21

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 1850 | Data: 2013-12-18 19:04:29 | Liczba SOGów: 0
  • Kolejan Smierc Piłkarza ;-(

    utalentowanym piłkarzem. w naszym klubie w pełni to potwierdził podkreślił. ehmm co to sie ostatnio dzieje w pilce noznej ;

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 1797 | Data: 2005-11-29 20:55:38 | Liczba SOGów: 0
  • Do MATEO

    sfd to sportowe forum dyskusyjne. to czemu nie ma dzialu o pilce noznej mateo jakbys zalozyl taki dzial to ja sie zajmuje nim od zaraz. to jest powazna propozycja walka nie rozegrana jest walka wygraną

    Odpowiedzi: 39 | Ilość wyświetleń: 1690 | Data: 2002-07-29 18:14:33 | Liczba SOGów: 0
  • Piłka Nożna + Pływanie + Siatkówka

    plywackim i do siatkowki znajduja sie elementy, ktore moglyby mi przeszkadzac w cwiczeniu i doskonaleniu sie w pilce noznej ktora jest dla mnie abdolutnym priorytetem. mnie osobiscie sie wydaje, ze wrecz przeciwnie, to znaczy taki trening

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1499 | Data: 2006-11-25 15:35:35 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}