Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jak przechowywac sok z brzozy

Strona 1 z 5000

  • Jak przechowywać odżywki?by nie dostała się wilgoć+foto

    ciepłej wody by roztopic ten kamien z carbo. co się okazało na dnie po wylaniu juz wsyztskiego został taki czarny osad;/ jakby czarny proszek. a samo carbo wcześniej było poparańczowe. zrobiłem fotki telefonem. jakość nie jest zbyt dobra, ale coś

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2121| Data: 2009-01-15 17:34:45| Liczba SOGów: 0
  • jak przechowywac?

    mam propa farmak 5%, chce bić 75 mg e2d. jak przechowywac pozostałe 25 mg przez nastepne 2 dni na opakowaniu jest podana temp 15 25,ale to zamknietej ampy, a wiec

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1514| Data: 2006-02-01 10:14:35| Liczba SOGów: 1
  • Tłuszcze od kuchni, czyli jak przechowywać i do czego stosować ;)

    zawartości nnkt i aktywnych biologicznie witamin. później wielokrotne badania wykazały, że w procesach autooksydacji, jak i podczas długotrwałego ogrzewania tłuszczów, powstaje szereg związków chemicznych o właściwościach toksycznych. związki te

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 8238| Data: 2008-04-02 23:24:33| Liczba SOGów: 3
  • pompka jako pojemnik na sok, TAD

    lecialo 125mg enana w poniedzialki i czwartki, w zwiazku z tym ze test jest w ampach po 1ml i tak bede musial przechowywac sok przez 3 dni w pompce z tego wlasne powodu zrodzil sie pomysl aby odrazu zassac 10ml w pompke o takiej pojemnosci i nie

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1190| Data: 2010-05-16 17:38:17| Liczba SOGów: 1
  • JEDNAK CYPIO

    talia:86 5. staż na siłowni:2 lata i 4 miesiące 6. dieta: białko:2,5g węglowodany:5 6g tłuszcz:1 1,5g 7. ile i jakie przebyte cykle sterydowe: winstrol solo balkan 8. trening:masowy 9. cel cyklu:masa bez zbędnego tłuszczu 10.

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 1546| Data: 2013-03-17 22:10:27| Liczba SOGów: 0
  • Sok wycieka kiedy wyjmuje igłe co robie zle ?

    siema kurde dzis zapodawałem sok t.prolongatum i za kazdym razem jak zapodaje sok w poslad wyciagam igłem to troche soku wypływa wkurzam sie bo wyciega go dosc sporo cos robie nie tak igłe 0,6 wbijam lekko pod kątem do konca bije 2ml.

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 3329| Data: 2007-03-31 13:11:25| Liczba SOGów: 2
  • Jak laczyc kreatyne z gainerem i bialkiem ?

    1 czy rano naczczo moge pic kreatyne z gainerem czy lepiej kreatyne osobno a za pol godzinki dopiero gainera 2 jak przechowywac otwartego gainera mam maly problem bo jest w folii i za bardzo nie mam jak tego szczelnie zamknąć,

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3866| Data: 2005-02-07 19:10:13| Liczba SOGów: 0
  • Jak przechowywać decaject po otwarciu

    pytanie jak w temacie , gdy juz otworze flakonik z decaject to jak go później przechowywać , moze być w temp, pokojowej] czy on bedzie zdatny do użycia przez 8tyg po otwarciu

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1132| Data: 2005-08-24 18:42:29| Liczba SOGów: 3
  • jak nabierać sok? :/

    witam, zacząłem cykl na propie eap+meta. sok nabieram igłą 9x40mm tylko, że ta igła nie sięga do dna flakonu :/ jak mam nabrać sok odwrócić flakon do góry denkiem ale czy wtedy się nie wyleje część soku

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1208| Data: 2006-10-27 11:11:45| Liczba SOGów: 0
  • łosoś a omega-3. ile i jak przyrzadzac zeby zminimalizowac straty?

    otoz zastanawiam sie jak przechowywac i przyrzadzac łososia aby zminimalizowac straty kwasów omega3 i ile g rpzecietnie tych kwasow zawiera taki łosoś norweski . dzieki z góry za odp.

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1203| Data: 2011-05-26 08:31:45| Liczba SOGów: 0
  • SOK Z POKRZYWY. Koniec z anemią ?

    witam, chciałem się poradzić tych co zażywali sok z pokrzywy, pokrzywa posiada bardzo dużo pierwiastków w tym żelazo, lecz nie da jej sie jeść na surowo, jestem

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 31452| Data: 2008-04-21 18:29:44| Liczba SOGów: 0
  • Sok marchwiowy a kolor skóry

    witam wszystkich!!! ma takie pytanko a wlasciwie pozbe: jaki sok pomoze zmienic kolor skory wiem to moze glupio zabrzmialo bo wiem ze jak sie pije duzo skou marchwiowego to cera

    Odpowiedzi: 45| Ilość wyświetleń: 35734| Data: 2004-08-29 23:00:02| Liczba SOGów: 4
  • Sok aloesowy

    dostałem od znajomego sok aloesowy, czy można go dodać do codziennej diety jako suplement, jeśli wiecie czy daje on coś w treningu kulturystycznem czy masa idzie lepiej, może spalanie albo siła

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 28009| Data: 2006-03-26 13:20:23| Liczba SOGów: 0
  • Sok pomidorowy

    jakie właściwości ma sok pomidorowy na googlach nie znalazłem nic konkretnego : /

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 70496| Data: 2006-05-16 21:17:47| Liczba SOGów: 1
  • Dieta z allegro: Jak jeść normalnie i chudnąć 10kg miesięcznie (nie polecamy)

    wklejam, raczej jako ciekawostke albo dla tych ktorym sie nie chce wydawc tych 10 zł ; oczywiscie jesli ktos chce sie wypowiedziec to

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 49104| Data: 2005-07-11 17:53:40| Liczba SOGów: 6
  • Nadwaga , Odchudzanie, Tycie, co jak i dlaczego.

    nadwaga lub otyłość to problem znaczącej części społeczeństwa. w ich rozwoju dgrywają rolę zarówno czynniki genetyczne jak i środowiskowe. przyczyną otyłości może być duży apetyt i wtedy konieczne jest znalezienie skutecznego sposobu ograniczenia

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 30413| Data: 2006-04-22 15:34:30| Liczba SOGów: 11
  • [ART] Impreza Alkoholowa -jak zminimalizować skutki by Rion10

    autor: rion10 1 miejsce jak zadbać o nasz organizm, mając w perspektywie imprezę alkoholową do tego, że alkohol ma negatywny wpływ na

    Odpowiedzi: 56| Ilość wyświetleń: 49053| Data: 2008-01-19 00:27:31| Liczba SOGów: 77
  • SOK POMIDOROWY

    czesc mam pytanie bo cwicze sobie w domu pompeczki robie, rozciagam sie i chodze na worek chodziłem tez na kick boxing i pije zawsze po cwiczeniach sok pomidorowy jakie on ma własciwosci i czy zaszkodzi mi picie codziennnie jednego soku

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 19294| Data: 2005-05-25 10:53:54| Liczba SOGów: 0
  • jak robić prawidłowo zastrzyk(art)

    z uwagi na coraz większą ilość postów typu: jak zrobić strzała postanowiłem napisać własny artykuł na ten temat w oparciu o własną wiedze praktyczną jak i spostrzeżenia

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 26744| Data: 2004-11-20 14:54:49| Liczba SOGów: 7
  • badanie krwi, co i jak

    potasu, sodu, chloru , cholesterolu, trójglicerydów, bilirubiny, amylazy itd. do tego tematu jeszcze wrócimy. jak się przygotować na badanie krwi podstawowe musimy przyjść na czczo, ponieważ spożycie obfitego posiłku może zwiększyć np.

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 52406| Data: 2005-07-28 13:39:16| Liczba SOGów: 4

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}