w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "b12 WZF 2ml"

Strona spośród 137  stron dla zapytania: b12 WZF 2ml

Witamina b12! Jak brać?

witam! ostatnio wpadła w moje ręce witamina b12 zastrzyki 2ml ! czego mogę się spodziewać po tym i jak to brać

Data: 2006-06-02 14:12:34 | Dział: Doping | Autor: tomek1989 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 3606 |

Witamina b12

widzac sporo pytan o witamine b12 wklejam artykuł który powinien wiele rozjasnic osobom które mysla ze b12 ma jakies tam cudowne działania. witamina

Data: 2006-02-05 15:37:36 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: r4in0 | Liczba SOGów: 31 | Trafność: 2672 |

Witamina B12 w tabletkach - Ja to biorę

kupiłem sobie witaminę b12 w tabletkach. czy to mi coś pomoże na mięśnie bo jak na razie nic nie zauważyłem i w ogóle coś ostatnio nie chce mi się ćwiczyć. a brakuje mi przede wszystkim energii. ricardo

Data: 2001-05-21 23:09:04 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: Ricardo | Liczba SOGów: 7 | Trafność: 2647 |

Jak robic zastrzyki z B12 ?

chciałbym się dowiedzieć jak robi się zastrzyki z b12 słyszałem że zle zrobiony zastrzyk może spowodować śmierć czy to prawda .proszę o fachowe odpowiedzi.

Data: 2002-01-09 19:59:42 | Dział: Doping | Autor: SFD | Liczba SOGów: 5 | Trafność: 2646 |

Czym się różni wit.b12 w ampułkach od b12 w tabletkach ?

mógłbym mi ktos wyjasnic roznice witamina b12 roznic sie wogole moze dzialaniem jesli postac ma inna bo to troche bezsensu ps.mialem dylemat czy temat otworzyc tu

Data: 2006-07-15 19:42:12 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: seen | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2645 |

B12 zastrzyki - ile i gdzie? POMIEZY CYKLAMI

bede bral kreatyne,glutamine,bcaa. po odbloku w 3 miesiecznej przerwie pomiedzy moimi cyklami chcem wziasc vitaminke b12 w zastrzykach i tutaj mam do was pytania: mam ampulki po 2ml 1000mcg jak dlugo mozna brac witamine b12 w zastrzykach ile

Data: 2005-11-08 04:34:28 | Dział: Doping | Autor: Vapor | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2629 |

[REAL] Salbutamol WZF (Polfa Warszawa , Polska )

nazwa: salbutamol WZF substancja czynna: salbutamoli sulfas producent: warszawskie zakłady farmaceutyczne polfa zawartość: 25 tab 4mg / 1tab moja opinia: jest to 100 % salbutamol kupiony w aptece. http://i14.tinypic.com/2rd7y91

Data: 2007-04-10 17:37:43 | Dział: Doping - zdjęcia | Autor: grzanka20 | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2619 |

Witamina b12

posiadam duza ilosc witaminy b12 domiesniowej w ampach po 1000ug 2ml wiem ze zastrzyki sa dosc bolesne, a slyszalem ze mozna rowniez wypic, wiec mam

Data: 2004-05-22 14:36:33 | Dział: Doping | Autor: SFD | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2614 |

B12 + Cocarboxylasum

/20030522212109 witam! mam pytanko odnośnie b12 i cocarboxylasum. jak to się je to znaczy w jakich ilościach, z jaką częstotliwością, razem, czy osobno wiem że macie

Data: 2003-05-22 21:21:09 | Dział: Doping | Autor: SFD | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2611 |

witamina b12 w zastrzykach????????

cze, moglibyście mi powiedzieć na co działa witamina b12 ale nie tak ogólnie tylko bardziej szczegółowo jak ktoś coś wie pozdro!!!!!!!!

Data: 2003-07-07 13:09:48 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: dj_up | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2606 |

VITAMINUM B12 WZF(Cyanocobalaminum)

2010/20101015180407 z frontu

Data: 2010-10-15 18:04:08 | Dział: Doping - zdjęcia | Autor: | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2604 |

Vitamina B12 w zastrzykach ...ile i jak dlugo?

siemka chcialbym dowiedziec sie jak dlugo mozna brac witamine b12 w zastrzykach i jakie jest jej dawkowanie z gory dzieki za odpowiedzi

Data: 2005-11-11 20:39:31 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: Vapor | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2601 |

jakie skutki uboczne B12?

hejka! wiele osob sie zachwyca b12 w zastrzykach, a nikt prawie nie mowi o skutkach ubocznych, moze bysmy tak zaczeli wymieniac: dzieki wszystkim ktorzy

Data: 2001-02-21 16:19:20 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: SFD | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2600 |

Witamina B12

przez 1,5 roku stosując kreatynę i glutaminę. teraz wracam na siłownię i chciałbym do tego zestawu dołączyć witaminę b12 jak ją brać. mam na myśli zastrzyki. posiadam ampułki o pojemności 2ml

Data: 2001-11-18 21:18:30 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2599 |

B12 a cwiczenia ;>

swego czasu wzielem 8 strzalek b12 ;] tych amulek po 2ml bralem przewaznie 1 strzal na tydzien, czasami co 3 dni, jakos czuje sie po tym lepiej, nie

Data: 2004-06-08 18:35:47 | Dział: Doping | Autor: solaris32 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2599 |

Pytanie o wit B12, wapń....

witam czy można zażyć razem preparat zawierający witaminę b12 popularne dibencozide z preparatem zawierającym wapń&cynk&magnez czy nie będzie się to gryzło brałbym to

Data: 2009-12-16 21:59:44 | Dział: NUTRIFARM&OLIMP | Autor: SFD | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2597 |

WITAMINA B12

znacznie na dalsze moje zycie : wiec postanowilem zastosowac diete dąbka. i mam teraz takie pytanie odnosnie witaminy b12 w strzalach. czy strzaly z witaminy nalezy wstrzykiwac tylko w dupsko czy mozna takze do poszczegolnych miesni. nie jestem

Data: 2003-09-11 10:19:49 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: ZETRO | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2594 |

B12-Steigerwald < iniekcyjna witaminka>

2009/20091223211638 wiem ze to nie ten dzial ale chooy wstawiam tutaj 3 co myslicie o witaminie b12 w ampulkach ,co to daje wogole,skutki uboczne , wogole co ile mam to wbijac [sklad w 2ml 1.0 cyanocobalamin] . bral to ktos moze. 19 19

Data: 2009-12-23 21:16:38 | Dział: Doping - zdjęcia | Autor: MagikHCG | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2592 |

porozmawiajmy o wit.b12

stosuję witaminę b12 od dłurzszego czasu i jest to świetna sprawa. oczywiście, że to nie s.a. ale ma podobne działanie. siła rośni w mgnieniu

Data: 2001-08-15 20:53:54 | Dział: Doping | Autor: ELVIS | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2591 |

Vitamina b12 zastrzyki

siema mam 100 ampulek vitaminy b12 kazda ampulka 2ml 1000mcg, jak powinno sie brac to vitamine jakie dawki co ile zastrzyk i przez jak dlugo

Data: 2005-10-21 19:37:07 | Dział: Doping | Autor: Omen250 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2590 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ostatnio wyszukiwane: b12 WZF 2ml | cwiczenia na powiekszenie pojemnosci pluc | jak wiazac bandaz | obciazenia gumowane | jak zrobic kaloryfer w miesiac | SAN top fuel | kurzajki przy paznokciach | Alley Baggett forum | ćwiczenia PNF rehabilitacja | piwniczne cykle | plan sle | jak skasowac konto i temat | jak powiesić worek bokserski | ile jednym planem | pudzianowski w wieku 16lat | działanie propa | jak ułożyć hst | ostrowia baki | suple sil | Czy mono jest zdrowe opinie