SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

euforiaa2/shape my body

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 12421

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3154
hallo dziewczyny
Zaczynamy kolejny dzien Duzo slonka zycze ;))
A u mnie:
dietę cały czas zmieniam
Dzis zmieniłam kolejność- dodałam jajo do śniadania Wiec dietka myślę juz spoko
Dieta z dzis i na jutro


]



I mam pytanie:
dieta z 31.03
1786 kcal B- 136 T 82 W 127
dieta 1.04
1661 kcal B 139 T 62 W 138

Dziwna sprawa Dieta na 1.04 Wyszło mi mniej kalorii ale więcej białek i węglowodanów niz w diecie z 31.03
Czy ta może zostać?

Poza tym :
Dodam omega3
Mam olej lniany czy może być zamiast oleju z wisiołka?
ZMA- jestem pod opieka lekarza w sprawie PCOS – na razie nei wprowadzam ZMA bo podwyższa testosteron z tego co wyczytałam a nie chce mieszac dopóki robie badania z krwi na hormony
Wapno, D i A ( tran ) ok.
Witamine C – biorę acerole

Jestem tez w trakcje zmiany treningów. Myślę o siłowych i zamierzam ułożyć plan i tez wrzucić w najbliższym czasie.
Areoby zostawię z 2 razy w tygodniu i silowe 2 razy. Bedzie dobrze?






Zmieniony przez - euforiaa2 w dniu 2011-03-31 09:21:28

Zmieniony przez - euforiaa2 w dniu 2011-03-31 09:22:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 211
;p

Dzieńobry :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 188 Napisanych postów 65575 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 188925
tak bo nie dobiłaś tłuszczem kaloryczności
Olej z wiesiołka i lniany maja inne właściwości z wiesiołka warto brac zwlaszcza jak ma sie kłopoty w sprawach kobiecych.

Zynk magnez i witB12 nie podwyższają testosteronu, to jest tak reklamowane dla mezczyzn jako ze dziala uspokajająco
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący