SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Uraz klatki po treningu

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2063

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 587
Serdecznie witam wszystkich, którzy czytają ten post, zwracam się do was z pytaniem gdyz jestem zielony w tym o czym zaraz napiszę..
Po poniedziałkowym treningu klatki piersiowej, był on dość intensywny (oczywiście po wcześniejszej rozgrzewce!) na klatce piersiowej od strony środkowej(od strony mostka) w dolnej części pojawiło się zgłębienie, wygląda tak jakby było tam coś naderwane. O dziwo nie boli ani nie bolało podczas treningu. Miałem podobny problem po treningu karate tylko że z bicepsem na którym naciągnęła mi się błona mięśniowa i naderwałem kilka włókien mięsniowych, widoczne było wgłębienie jakby biceps był odcięty, zero zaczerwien ani siniaka jak przy zerwaniu, tak samo z klatką. Moje pytanie brzmi, jak sadzicie? Jest to w stanie "naskoczyc"? Klatkę ćwiczę raz w tygodniu, zdaję sobie sprawe że obowiązkowy odpoczynek przedemną, troszkę się obawiam że tak już zostanie, a chciałbym tego uniknąc.. Waszym zdaniem powinienem to rozciągać masować itp czy raczej zostawić do pełnej regeneracji? Dodam że na bicepsie nie ma śladu od kontuzji, będac u ortopedy usztywnił mi cale ramie na 2 tygodnie, po tym czasie sam przeprowadzałem rehabilitację.
Wiek 20
Waga 87
Staż 5-6 lat (amatorsko)
Wzrost 183
Jeśli zamieściłem temat na złym dziale proszę o przeniesienie bądź usunięcie


Zmieniony przez - piotrek9600 w dniu 2017-02-22 13:58:07
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert