SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

REGULAMIN I ANKIETA DZIAŁU

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 12692

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1751 Napisanych postów 42703 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 352906
REGULAMIN TRENING DLA POCZĄTKUJĄCYCH

1. Podstawą do aktywnego udziału na forum jest zapoznanie się z regulaminem ogólnym:

Regulamin ogólny

2. Przed zadaniem pytania należy sprawdzić w wyszukiwarce czy podobne pytanie,kwestia nie była wcześniej poruszana ,aby nie tworzyć zbędnych tematów.

Wyszukiwarka


Dopiero w chwili gdy nie znajdujesz odpowiedzi na swoje pytanie w wyszukiwarce zakładasz nowy temat.

Możesz również skorzystać ze zbioru przydatnych linków:

Spis tematów działu trening

3. Wszystkie wypowiedzi w dziale dla początkujących mają być na temat, unikać należy spamu i wypowiedzi off topic. Używamy poprawnej formy języka polskiego.

4. Jeżeli udzielasz komuś rady bądź pewny, że jest ona trafna i nie wprowadza nikogo w błąd.

5. Nie wyrażaj się w sposób niecenzuralny, obraźliwy w stosunku do innych użytkowników forum.

6. Tematy w których są obiecywane SOGi za pomoc będą z miejsca kasowane.

7.
W każdym nowo rozpoczętym temacie musi być wypełniona ankieta, unikniesz w ten sposób zadawania dodatkowych pytań i szybciej otrzymasz pomoc. Wzór ankiety znajduje się tutaj:

Ankieta w dziale trening dla początkujących

Płeć :

Wiek :

Waga :

Wzrost :

Cel treningowy :

Staż treningowy na siłowni :

Uprawiane inne sporty :

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :

Dieta :

Przeciwskazania medyczne :

Zażywane suplementy :

Ostatnio przerabiany plan:

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):


8. Ankieta w dziale MUSI być wypełniona czy to poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji przy zakładaniu tematu ( wskazane) czy to przez jej skopiowanie i wklejenie do tematu. Ankieta powinna być wypełniona rzetelnie i w całości w przeciwnym wypadku temat z miejsca zostanie skasowany." .

9. Każdy temat, w którym zostanie wypełniona ankieta, a w treści post typu "proszę o ułożenie planu" będą kasowane. Jeśli oczekujesz pomocy poczytaj posty podwieszone, ułóż swoją propozycję planu i poproś o jego ocenę. Nie licz, że ktoś zrobi wszystko za Ciebie.

Słowo wyjaśnienia:

Dział "Trening dla początkujących" jest jednym z częściej odwiedzanych działów tematycznych forum, powstaje ponad 100 nowych tematów dziennie, a co za tym idzie robi się bałagan, gdyż większość spraw poruszanych w nowych tematach była wiele razy omawiana. Proszę się stosować do wyżej wymienionych zasad i przestrzegać regulaminu. Wszelakie formy łamania regulaminu będą karane ostrzeżeniem (rzadko) lub banem (często)

Pamiętaj forum jest ogólnodostępne i każdy pomaga na nim za darmo. Więc okaż trochę szacunku i podziękuj jeśli otrzymasz pomoc.

KAŻDY TEMAT BEZ KOMPLETNIE WYPEŁNIONEJ ANKIETY BĘDZIE USUWANY BĄDŹ ZAMYKANY!!!

REGULAMIN DLA ZAKŁADAJĄCYCH BLOGI TRENINGOWE

1.BLOG zakładamy zgodnie z tym wzorem:

[BLOG] Nick ( nazwa użytkownika ), Podtytuł ( np. forma lato 2016)


Dzięki temu strona główna działu będzie czytelna i przejrzysta.Zachęcamy również do tego, by nazwy blogów były krótkie, zwięzłe i nie zawierały słów wulgarnych.Zadbajcie o tę kwestię, a z pewnością przyciągnięcie potencjalnych obserwatorów.

2.Osoba zakładająca BLOG jest zobligowana do napisania wszelkich niezbędnych informacji o sobie(dane antropometryczne, program treningowy, dieta w postaci zrzutu z potreningu.pl i zdjęcia ukazujące sylwetkę).Wielu z was, zakładając temat, liczy na pomoc osób doświadczonych, więc nie szczędźcie klawiatury, gdyż wtedy będziemy mogli rzeczowo doradzić.Najlepiej, byście wszystko opisali w pierwszym poście.

3.Osoba zakładająca BLOG jest zobowiązana do regularnych wpisów.Zdjęcia posiłków czy filmy z treningu będą miłym urozmaiceniem.

4.Prosimy nie spamować w tematach.Tyczy się to zarówno prowadzących blog, jak i obserwatorów.Szanujmy siebie, swoją pracę i motywujmy się nawzajem do ciężkiej pracy.

5.W dziale panuje zakaz wspominania o środkach dopingujących !


Wobec osób niestosujących się do regulaminu będą wyciągane odpowiednie konsekwencje.Dlatego zanim założycie swój temat, zachęcamy do szczegółowego przeanalizowania każdego punktu.Życzymy powodzenia i pozdrawiamy każdego użytkownika z osobna!

Jeśli chcesz: zamknąć, usunąć temat, zmienić jego nazwę wpisz prośbę w tym temacie:

TEMAT PORZĄDKOWY

Moderatorzy działów treningowych




Zmieniony przez - rion10 w dniu 2014-12-29 11:23:48

Zmieniony przez - rion10 w dniu 2016-01-04 08:17:21
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

jestem nowicjuszem dobrze robię?

Następny temat

sprawdzenie nowego treningu

Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki TOP 10 bicepsów w historii TOP 10 bicepsów w historii Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Insulina w kulturystyce -  debata Insulina w kulturystyce - debata