SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

REGULAMIN - DZIENNIKI TRENINGOWE DLA POCZĄTKUJĄCYCH

temat działu:

Trening dla początkujących

Ilość wyświetleń tematu: 57041

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 14936 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 31442
WITAM W NOWYM DZIALE.

*** DZIENNIKI, BLOGI TRENINGOWE DLA POCZĄTKUJĄCYCH ***


1: zakladamy dziennik treningowy (BLOGA) : nazwa powinna wygladac wg schematu:

'NICK' / DZIENNIK - 'dowolny podtytul (np "sila.." lub "sylwetka.." a moze "walka..")'

2: w pierwszym poscie podajemy

a) info permamentne - czyli "konstytucja organizmu" , data ur, data rozp treningow, co nas zawsze motywowalo itd

oraz

b) info aktualne - data jest przy kazdym poscie automatycznie - ( obwody, zdjecia, wyniki silowe, krotkoterminowe cele)


3: prowadzimy relacje z kolejnych treningow, sugeruje by unikac pisania o kazdej kanapce czy puszce tunczyka jakie sie zjadlo, bo to przymula tylko.

Prosilbym w tym miejscu o konkretne komentarze na temat danego dnia tr, albo... milczenie, heheh

4.jesli ktos w danym czasie zdecyduje sie na test suplementow w dziale może to opisać, cel, działanie, ocena

oczywiscie nie smiecimy nikomu w temacie, mamy juz pierwszego kaskadera


5: JESLI POST BEDZIE ODPOWIEDNIO OBSZERNY TO ULEGNIE SAMOZAMKNIECIU, WTEDY ZAKLADAMY NOWY POST BEDACY KONTYNUACJA POPRZEDNIEGO, OCZYWISCIE Z LINKIEM NA POCZATKU.

Blog/Dziennik prowadzimy przede wszytskim po to by notować swój postęp i mieć wgląd do całości cyklu treningowo-dietetycznego. Uwagi innych użytkowników dotyczące tak treningów jak i diety sa elementem każdego dziennika, ale nie jego celem. Dlatego, w przypadku wątpliwości, przed założeniem dziennika, prosimy skonsultować swój program w odpowiednich działach .
Odzywiania/Odchudzania i Treningu dla poczatkujacych

HAVE FUN!


W DZIENNIKACH DLA POCZĄTKUJĄCYCH I ZAAWANSOWANYCH OBOWIĄZUJE ZAKAZ PISANIA O ŚRODKACH DOPINGUJĄCYCH. KAŻDA OSOBA ŁAMIĄCA REGULAMIN BĘDZIE MIAŁA PRZENIESIONY DZIENNIK (BLOG) DO DZIAŁU DOPING.


Zmieniony przez - Wuchta34 w dniu 2010-03-17 07:09:01

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Usunięty przez WODYN za pkt 1 regulaminu
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 46 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 91090

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Usunięty przez Kuro za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

SLOWA KLUCZOWE = LATWE WYSZUKIWANIE

sosy