SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przygoda z siłownią

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1354

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 247
Witam wszystkich forumowiczów. Na początek odpowiem o sobie. Mam 17 lat około 84-86 kg (dokładnie nie wiem nie ważyłem pewien czas) 183cm wzrostu. Chciałbym zacząć chodzić na siłownię w mojej miejscowości lecz jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o plan treningowy i ćwiczenia. Ostatni 1 miesiąc ćwiczyłem ogólnorozwojówkę na ekspanderze(pon.sr.pią) i biegałem po 30 minut (wt,czw,sobota) do tego od 2-3 tyg. brzuszki po 20 powtórzeń 5 serii. Moje pytanie jest proste: Czy mógłbym mi ktoś pomóc ułożyć plan treningowy na 3 dni w tygodniu. Jestem początkujący więc nie chce także jakiś przesadnie dużych ciężarów. Na siłownię mogę poświęcić 1h (na tyle mam karnet ;d). Nie wiem także czy ćwiczyć na masę czy na rzeźbę. Mam trochę duży brzuch (około 95 w pasie) ale za to mały biceps (33cm). Myślałem żeby poćwiczyć z 2 miesiące na mase a potem na rzeźbę. Jeżeli był już taki temat to przepraszam ale jak wiecie każdy przypadek jest inny. Mam nadzieje, że ktoś mi pomoże. Dziękuje i pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 247
Pytanie na szybko. Jutro zaczynam ćwiczyć czy mogę zacząć ACT ? http://www.K**.pl/act-aerobic-circuit-training-49793.html/ 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 169 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2503