SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Przeziębienie Kcal\trening

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 481

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 371
Witam wszystich chcialem sie doradzic odnosnie kcal i treningu . Redukuje sie juz 10 tydz. wszystko idzie zgodnie z planem tylko wczoraj sie przeziebilem mam goraczke i wg slaby jestem bardzo ze nie dalem rady zrobic treningu silowego ani aerobowego dzis tez nie dam rady niewiem jak jutro cisne na 2300 kcal i boje sie ze jak przez 3\4 dni nie bede palil kcal to waga stanie w miejscu a nie bedzie schodzic . i tu moje pytanie opuscic na te 4 dni kcal ? od 3 tyg dodalem skakanke (25\30min) co dzien skacze i teraz jak przerwe na te pare dni to bedzie duzy wzrost kcal . czy mam sie zmotywowac i cwiczyc nawet jak jestem chory ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 78 Napisanych postów 958 Wiek 43 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 159655
Nie ćwicz, poczekaj aż ci przejdzie. Organizm jest osłabiony, ma walczyć z chorobą a nie z ciężarami.
Możesz śmiało ograniczyć kaloryczność z uwagi na brak ćwiczeń. Jedz jak będziesz głodny, aż zaspokoisz głód. Ale bez objadania. Nie licz kalorii, bo nie warto.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 371
Aha, dzieki bardzo
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2223 Napisanych postów 48382 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 269245
osobiście zalecam podopiecznym podczas choroby zwiększenie podaży kcal o ile apetyt pozwala, głównie pod postacią owoców. myślę, że choroba jest dla organizmu większym wyzwaniem niż jakiś tam trening siłowy.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

GRUBE UDA I ODSTAJĄCY TYŁEK!

Następny temat

Połączenie supli

Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Paige Hathaway na stole operacyjnym!