Temat został odczytany 12305 razy

O.M.A MEGABOL

zgłoś naruszenie
  • Mikro88
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 36
  • Wiek: 21 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1524
Dzien dobry chciał bym spytac za kolege .Kolega sie pyta czy O.M.A megabol bedzie dobry na mase dla niego wiek 18 lat we wrzesniu staz Rok i 4 miesiace wzrost 170 waga 75 odzywki ktore brał creatyna 9 miesiecy temu,deca stak. I jakia to wogole mase daje wodnista prosze o pomoc z gory dzieki

1359027421000
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • krzpuma
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3741
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 29543
Nawet nie myśl o tym produkcie.

Odradzam !
1359027705000
zgłoś naruszenie
  • Mikro88
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 36
  • Wiek: 21 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1524
Czemu ??
1359027793000
zgłoś naruszenie
  • Mikro88
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 36
  • Wiek: 21 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1524
To co polecasz na mase ??
1359027973000
zgłoś naruszenie
  • krzpuma
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3741
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 29543
Szkoda kasy na takie wynalazki,
kilka opinii już było - negatywnych


Na masę to jest odpowiednia dieta.



Zmieniony przez - krzpuma w dniu 2013-01-24 12:48:40
1359028047000
zgłoś naruszenie
  • Mikro88
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 36
  • Wiek: 21 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1524
Rozumiem ale negatywne czyli bo koledze musze przekazac wiadomosci bo on czytał ze mozna zrobic na tym masy 5 kg
1359028132000
zgłoś naruszenie
  • krzpuma
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3741
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 29543
To kto ile zrobi masy jest sprawą indywidualną,
ale po takim produkcie to nie ma co liczyć na efekty.

Niech ten ,,kolega" skupi się na podstawach
Kreatyna mono + odpowiednia dieta i masy przybędzie
1359028233000
zgłoś naruszenie
  • Mikro88
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 36
  • Wiek: 21 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1524
OK WIELKIE DZIEKI
1359028251000
Zwiń/rozwiń usunięty post
  • Ampuł
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1953
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 16613
  • Trenuje: 2 lata
Usunięty przez TomQ-MAG za naruszenied Pkt4 regulaminu forum.
BO Świat Jest Zbyt Duzy Zeby Byc Małym
1359038056000
83.1.244.*
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
Omka od Megabola... Czego to ludzie nie wymyślą haha
1
1359042057000
zgłoś naruszenie
  • Banan ADMINISTRATOR
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 53106
  • Wiek: 30 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 489846
  • Status: Specjalista
oma do tego testosterol oraz meta anabolon , najlepszy zestaw na mase, tylko nie zapomnij na odblok o wodzie z parówek
W miarę aktualnie -> [http://www.sfd.pl/-t1090712-s175.html] (+180 str)
2
1359044622000