Znajdz stabilizator / ortezę

Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 71595 razy
  • Autor

    Jak urosnąć w górę???

  •  
    SFD

      Wysłano 12 kwietnia 2002 10:56

      zgłoś naruszenie

      Mam 20 lat i 170 wzrostu. Chciałbym trochę podrosnąć (chociaż jakieś 5 cm). Nie wiem czy są jakieś środki, które mi to umożliwią. Kasę mam więc to nie problem. Problem polega na tym, że nie wiem co kupić i gdzie. Do tej pory mój wzrost mi aż tak nie przeszkadzał, ale jak cię panienka po roku rzuci, bo powie, że chce chodzić w butach na obcasach, to się człowiek troszkę wk**wić może. Chcę udowodnić tej s*ce, że to był błąd. Chłopaki pomóżcie!!!
    •  Odżywki i suplementy

      Wysłano 12 kwietnia 2002 13:11

      Koniecznie sprawdź te produkty:



      sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
    •  
      SFD

        Wysłano 12 kwietnia 2002 13:11

        zgłoś naruszenie
        To nie jest porada medyczna, tylko psychologiczna. po pierwsze mam 169 cm wzrostu i jestem z tego dumny i szczęśliwy jednocześnie, że nie jest to 150 cm. Po drugie - skoro rzuciła Cię z powodu wzrostu, to powinieneś być szczęśliwy, bo prawdopodobnie nastąpiłoby to z innego, może bardziej przykrego powodu. Pogadaj w dziale trening na temat koszykówki. Jest cały schemat ćwiczeń stymulujących wzrost. Poza tym - kulturystyka w ogóle a odżywki i suplementy w szczególności - nie sprzyjają wysokiemu wzrostowi. Całość Twoich działań kulturystycznych dąży do wzmocnienia układu min. kostnego. Dzieje się to poprzez zrośnięcie chrząstek nasadowych, czyli zatrzymanie procesu wzrostu kości.
        dla Ciebie - "nie można mieć i zjeść jednocześnie" - pozdrawiam. I nie klnij bo Cię usunę!!!

        Dariusz Czarnecki
      • loomp
        • Pochwały:0
        • Nagany:0
        • Postów: 506
        • Na forum: 12 lat
        • LPA: 19683

        Wysłano 12 kwietnia 2002 21:42

        zgłoś naruszenie
        ughhhh......
        guru ,to mnei podlamales :((((
        mam 171-72 ( 17,5 roku )
        nie ukrywam ze bardzo chcialbym miec wiecej ,a
        Ty mi teraz mowisz ze przez to ze cwicze ( chyba od 16 roku)
        to skopalem sprawe :((((((((((((

        staram sie uzupelniac
        diete odzywkami ( bron boze nei prohomrony ani nic mocniejszego ) ale jakies aminokwasy,kreatyna czy cos :(((

        wydawalo mi sie ze dobre odzywianie ,wspomagane jeszcze
        suplementacja moze tylko pomoc :(((((
        marzy mi sie zdrowa sylwetka 172 /73 kg

        qrcze ,zrobilo mi sie zal :((((

        Pozdrawiam
        loomp


      •  
        SFD

          Wysłano 12 kwietnia 2002 22:02

          zgłoś naruszenie
          to jakto jest ja słyszałem ze cwiczenie stymuluje hormon wzrostu i ze sie rosnie tylko gdy sie nie przesadza z obciązeniem i nie robi cwiczeń obciązających kręgosłup . Guru to jakto jest? JA mam 16 i ćwicze trzy miech dopiero zaczołem i mam 164 cm wzrostu niestety ;( zaczołem cwiczyc bo chce urosnąc ogólnie jestem dosyć umięsniony i szeroki w barach w porównaniu do rówieśników . są jakies witaminy albo cos na wzrost?

        • loomp
          • Pochwały:0
          • Nagany:0
          • Postów: 506
          • Na forum: 12 lat
          • LPA: 19683

          Wysłano 12 kwietnia 2002 22:17

          zgłoś naruszenie


          moze dla niektorych to pajak , i maly leszcz :)
          ale tak moglbym wygladac ;)))))



        • Karolter
          • Pochwały:0
          • Nagany:0
          • Postów: 296
          • Na forum: 12 lat
          • Płeć: Mężczyzna
          • LPA: 13074

          Wysłano 12 kwietnia 2002 22:37

          zgłoś naruszenie
          Guru a co powiesz na prohormony typu "hgh complex" lub cos w tym stylu ?czy mozna od tego troszke urosnać?np jak dla mnie w wieku 18 lat i przy 184 cm (zamierzam to sobie kupić)
          niewiem czy warto,i troche to kosztuje około 500 zeta

          Lolo
        •  
          SFD

            Wysłano 13 kwietnia 2002 06:54

            zgłoś naruszenie
            Niestety z tym pytaniem do działu doping. Moja opinia lekarska brzmi NIE. Sądzę, że po pierwsze wzrost jest genetycznie uwarunkowany, po drugie genetykę trudno oszukać a po trzecie nie jest to bezpieczne. Skok wzrostowy masz już za sobą i dla Twojego zdrowia - daj sobie spokój z preparatami, co do stosowania których są wątpliwości. Nie eksperymentuj z własnym zdrowiem. Przy odpowiednio dobranych ćwiczeniach masz szansę jeszcze trochę urosnąć. Pozdrawiam.

            guru
          • Karolter
            • Pochwały:0
            • Nagany:0
            • Postów: 296
            • Na forum: 12 lat
            • Płeć: Mężczyzna
            • LPA: 13074

            Wysłano 13 kwietnia 2002 15:20

            zgłoś naruszenie
            OK,sorki za pytanie .
            przez odpowiednie ćwiczenia moge troche urosnąc?staram sie niewykonywać ćwiczeń mocno obciążających kręgosłup,moze urosne jescze ze 2 centymetry.
            pozdrawiam

            Lolo
          • loomp
            • Pochwały:0
            • Nagany:0
            • Postów: 506
            • Na forum: 12 lat
            • LPA: 19683

            Wysłano 13 kwietnia 2002 15:36

            zgłoś naruszenie
            od tego waszego gadania ,odechcialo mi sie isc na trening
            :((( jak to tak hamuje moj wzrost :((((

          • hugo
            • Pochwały:0
            • Nagany:0
            • Postów: 36
            • Na forum: 12 lat
            • LPA: 775

            Wysłano 15 kwietnia 2002 11:38

            zgłoś naruszenie
            a słyszeliście o takim suplemencie AOL (arginina, ornitryna, lizyna) widziałem to na www.rsport.pl
            Kumpel mówił ze właśnie od tego sie rośnie w góre ale nie znał żadnycch szczegółów na ten temat.
            z tego co sam wyszukałem w necie to lizyna wydłuża kości
            arginina pobudza przysadkę (zamierzam kupić)

            hugo
            hugo
          •  
            SFD

              Wysłano 15 kwietnia 2002 13:54

              zgłoś naruszenie
              Znacznie lepsze są kompleksy aminokwasowe, przynajmniej pozwalają zachować równowagę organizmu - pojedyncze, stosowane wybiórczo aminokwasy nie wróżą dobrych efektów. Po to są suplementy - ale jeśli obciążenie będzie zbyt duże i tak nie urośniecie.

              guru