SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ile razy w tygodniu ćwiczyć i jak?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10804

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Ćwiczę od 10 miesięcy 3 razy w tygodniu - poniedziałek(klata,biceps)środa (najszerszy,triceps)piątek(bary,przedramiona). Czy mam zwiększyć ilość dni wykonywania ćwiczeń w tygodniu do 4 lub 5, jak tak to jakie partie mieśni w poszczególne dni ćwiczyć? pzdr
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 26
jestem początkujący ćwicze 3 tygodnie w kazdy dzien. chciałbym sie dowiedziec jak cwiczyc ile razy w tygodniu jakie cwiczenia iwogóle wszystko. Pomózcie mi bo musze troche sie napakowac. Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
gokuson TEAM SFD Administrator
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 9037 Wiek 39 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 120901
Dołącz do swoje treningu nogi naprawe warto je robic

..And JUSTICE for ALL

Certyfikowany dietetyk i trener personalny
Najlepsze odżywki i suplementy -> http://sklep.sfd.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
gokuson TEAM SFD Administrator
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 9037 Wiek 39 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 120901
No i juz pora na trening 4 razy w tygodniu

..And JUSTICE for ALL

Certyfikowany dietetyk i trener personalny
Najlepsze odżywki i suplementy -> http://sklep.sfd.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 3655 Wiek 82 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 20217