SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW 5x5 Billa Starra + trening cardio

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1116

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2627 Napisanych postów 14689 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 97980
Płeć : M

Wiek : 18

Waga : 76

Wzrost : 176

Cel treningowy : siła + kondycja

Staż treningowy na siłowni : 1.5

Uprawiane inne sporty : brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : podstawowy

Dieta : jest

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : monohydrat kreatyny (Universal)

Ostatnio przerabiany plan: 3 mc temu

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):
przysiad - 120
MC - 145
wyciskanie - 115

Witam. Trenuje FBW 5x5 Billa Starra i jestem z tego treningu najbardziej zadowolony ponieważ mój cel to siła i dzięki temu treningowi rośnie. Dodatkowo nie rozdrabniam się z wieloma ćwiczeniami tylko wykonuje głównie podstawowe i ćwiczy się całe ciało i zwiększa się masa mięśniowa co jest kolejnym plusem. Jednak zauważyłem, że moja kondycja jest słaba no już na pewno dużo gorsza niż gdy miałem mniejszą masę mięśniową i gdy grałem w piłkę nożną. W niedalekiej przyszłości planuje zapisać się na jakąś SW dlatego powinienem zacząć mocno pracować nad moim cardio. FBW oczywiście to poniedziałek, środa i piątek reszta to DNT więc bardzo prosiłbym o rozpiskę ćwiczeń jakie powinienem wykonywać na cardio i w jakie dni i ile razy w tygodniu. Czy to mają być biegi, rowerek (maszyna), czy może co innego ile mam czasu na to poświęcać i wgl, bo nic nie przychodzi mi do głowy. Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 6 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeżeli zależy Ci na poprawie kondycji to polecam trening HIIT.
Zapraszam do przeczytania art:
http://kulturystyka.pl/trening-interwalowy-hiit-by-rothen/

Jeżeli interesują Cię konkretnie pod SW proponuje poczytać:
http://www.sfd.pl/Kondycja,Szybkość_i_Siła_w_Sportach_walki.-t598875.html

Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

5x5 i przód/tył do sprawdzenia

Następny temat

zmiana planu na lepszy