SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW 5x5 Billa Starra + trening cardio

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1053

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 2606 Napisanych postów 14629 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 95902
Płeć : M

Wiek : 18

Waga : 76

Wzrost : 176

Cel treningowy : siła + kondycja

Staż treningowy na siłowni : 1.5

Uprawiane inne sporty : brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : podstawowy

Dieta : jest

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : monohydrat kreatyny (Universal)

Ostatnio przerabiany plan: 3 mc temu

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):
przysiad - 120
MC - 145
wyciskanie - 115

Witam. Trenuje FBW 5x5 Billa Starra i jestem z tego treningu najbardziej zadowolony ponieważ mój cel to siła i dzięki temu treningowi rośnie. Dodatkowo nie rozdrabniam się z wieloma ćwiczeniami tylko wykonuje głównie podstawowe i ćwiczy się całe ciało i zwiększa się masa mięśniowa co jest kolejnym plusem. Jednak zauważyłem, że moja kondycja jest słaba no już na pewno dużo gorsza niż gdy miałem mniejszą masę mięśniową i gdy grałem w piłkę nożną. W niedalekiej przyszłości planuje zapisać się na jakąś SW dlatego powinienem zacząć mocno pracować nad moim cardio. FBW oczywiście to poniedziałek, środa i piątek reszta to DNT więc bardzo prosiłbym o rozpiskę ćwiczeń jakie powinienem wykonywać na cardio i w jakie dni i ile razy w tygodniu. Czy to mają być biegi, rowerek (maszyna), czy może co innego ile mam czasu na to poświęcać i wgl, bo nic nie przychodzi mi do głowy. Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 6 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeżeli zależy Ci na poprawie kondycji to polecam trening HIIT.
Zapraszam do przeczytania art:
http://kulturystyka.pl/trening-interwalowy-hiit-by-rothen/

Jeżeli interesują Cię konkretnie pod SW proponuje poczytać:
http://www.sfd.pl/Kondycja,Szybkość_i_Siła_w_Sportach_walki.-t598875.html

Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

5x5 i przód/tył do sprawdzenia

Następny temat

zmiana planu na lepszy

9 najczęstszych przyczyn urazów na siłowni 9 najczęstszych przyczyn urazów na siłowni Justyna Wolny - ocena sylwetki Justyna Wolny - ocena sylwetki Dlaczego trening nie przynosi efektów? Dlaczego trening nie przynosi efektów? Trener personalny  Drew Manning  i jego 30kg nadwagi Trener personalny Drew Manning i jego 30kg nadwagi Niedobory tych składników sprawią, że będziesz się szybciej starzeć! Niedobory tych składników sprawią, że będziesz się szybciej starzeć! Co osłabia wchłanianie żelaza? Co osłabia wchłanianie żelaza? Lauren Drain - najbardziej HOT pielęgniarka i fitnesska na świecie Lauren Drain - najbardziej HOT pielęgniarka i fitnesska na świecie Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein