SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dylemat zwiazany z muay thai. Proszę o radę.

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3876

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 24 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 476
Trenuję MT od pół roku.Niedługo mamy zacząć sparingi no i mam dylemat.Słyszałem że można się nieźle poobijać. Problem w tym, że nie uśmiecha mi się mieć złamanego nosa, czy kości jarzmowej, albo potłuczonych zbytnio piszczeli. Najbardziej mnie martwi to, że ciosy na łeb będą i nie chodzi o to, że się boję bo wogóle nie wchodzi to w grę jednak w mojej pracy używam przede wszystkim intelektu a słyszałem że i mózgownicy się obrywa, no i wyglądać muszę jak człowiek a nie jak poobijany pener. Wie ktoś może jak wygląda wogóle kwestia kontuzyjności na sparingach? Jaki procent w przybliżeniu połamanch nochali itp? Czy sparingowe uderzenia na głowę mogą mieć wpływ na koncentrację, zapamiętywanie ? Będę bardzo wdzięczny za wszelkie informacje.
1

memento morri

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1775 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 28109