SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT - Satja .

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3573

napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
jezli chcesz zaczac robic wytrzymalosciowe to proponuje treing interwalowy na poczatek, zrobienie takiego czagos czasami jest ok, ale z doswiaczenia widze ze laski w ogole neiprogresuja w tych treningach
straczki jako zrodlo ww sa ok
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 838
Aha ok mogę i tak . A jakby miał wyglądać ten trening interwałowy?. Bo nie zawsze mam możliwość biegać w terenie .

Bo rozumiem , że ten progres w treningach wytrzymałościowych to polega na tym aby robić w krótszym czasie cały obwód przy jednoczesnym zachowaniu techniki ?.

Tak w ogóle to dziękuje za odpowiedź i że zajrzałaś do mnie.
napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
no tak a jak nie mozesz utzymac meskich pompek to jak zmierzysz czas..?
biegi 30/30 sprint/trucht zacznij od 4x i dodawaj co drugi trening max 3x w tygodniu
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 838
No ok rozumiem , szkoda mi trochę ,mam dobry powód żeby te pompki ogarnąć, ale najpierw muszę łapy wzmocnić.

Ok to jutro robię interwały

Dziękuje.
napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
to ogarniaj w spokoju a nie na czas
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 838
Miska z wczoraj i z dziś:
Suplementacja stała .
Mam niemiłosierne zakwasy po niedzieli . Wczoraj wróciłam ledwo żywa z uczelni i było DNT . Dziś w planie Trening i aero . Jutro inrterwały.






DZIEŃ 3
1. snatch jedną ręką 3 x 10 na każdą rękę (90sek) po 5 kg
2a. martwy na prostych nogach ze sztangielkami (3 x 10, 90 sek) 25/25/30 kg
2b. przysiad plie (3 x 10, szeroki ze sztangielką) 10 kg
3a. wiosłowanie sztangą w opadzie (3 x 10, 60 sek. ) 10 / 15/ 20kg
3b. wyciskanie sztangielek na skośnej w górę (3 x 10);
4a.wznosy kolan w zwisie 3 x 10 musze drążek kupić
4b.woodchopper 3 x 10 (na każdą stronę)5 kg
4c.jeżyki 3 x 10.
(60sek przerwy między obwodami).
+
obwodówka wytrzymałościowa (docelowo 5 obwodów, 1 min przerwy miedzy obwodami)
7 przysiadów, 7 wypadów (na nogę), 7 przysiadów z wyskokiem, 7 wypadów (na nogę). ( to robiłam bez obciążenia)

Przed lustrem robię pompki teraz codziennie , póki co dobrze technicznie udaje mi się za jednym razem zrobić 10 - ale robie je wolno jak żółw .

+ 30 minut aerobów w formie : 3 obwody : 5 minut skakanka / 5 minut wchodzenie ( z obciążeniem 5 kg) na stołek .

Uwagi : Dostałam @ - tydzień spóźnienia - zastanawiam się czy nadeszła bo przyszła jej pora czy to zasługa herbatki z czarnej malwy. Wczoraj miałam takie stresy że wszystko mnie bolało . Najbardziej żołądek i głowa. Masakra. Melisy 2 zapodałam i spałam jak dziecko po tych przeżyciach .
Chciałabym dodać 4 dzień na pupe , bo czuje że jak się przyłoże to mogłabym się fajnej dorobić

Zmieniony przez - Satja2 w dniu 2012-11-07 08:58:40
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 838
Miska na dziś :



napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
ćwicz co masz możesz robić na zmianę przestań myśleć o sobie w kategoriach rzeźniczych, tu golonka, tu szynka, tu łopatak
nie na tym poziomie takie szczegóły
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 838
Ale ja nie myślę o sobie w takich kategoriach . OK skoro nie mam pozwolenia nie dodaje nic.

Dziś 45 minut aerobów.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening/rzeźba

Następny temat

no to zaczynamy, odchudzanie z Thermal Pro !

Stały deficyt kaloryczny vs dieta rotacyjna jojo – co wygra?! Stały deficyt kaloryczny vs dieta rotacyjna jojo – co wygra?! Brazylijski Hulk - Bruno Moraes Brazylijski Hulk - Bruno Moraes 6 najgorszych typów ludzi, którzy ćwiczą na siłowni 6 najgorszych typów ludzi, którzy ćwiczą na siłowni Spróbuj jeść i trenować jak Dwayne „The Rock” Johnson Spróbuj jeść i trenować jak Dwayne „The Rock” Johnson Jak rozpocząć randkowanie na siłowni Jak rozpocząć randkowanie na siłowni Dlaczego nie robię postępów na siłowni? 5 najważniejszych powodów Dlaczego nie robię postępów na siłowni? 5 najważniejszych powodów Nie żyje Kinga Kęsik (Szweda) Nie żyje Kinga Kęsik (Szweda) 11 porad jak nie przytyć - co jeść i jak trenować? 11 porad jak nie przytyć - co jeść i jak trenować?