SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Czego brakuje w mojej diecie?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 740

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 78 Wiek -7018 dzień Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1596
Witam.
Poniżej przedstawię zarys mojej diety.
1. Czego brakuje w mojej diecie?
2. Czy jest coś czego nie powinienem jeść codziennie?
3. Czy jest wystarczająco urozmaicona i zdrowa?

Coś o sobie. Chudy ektomorfik dużo trenujący i prowadzący bardzo aktywny tryb życia.
Cel diety! = zjeść tyle żeby wystarczyło mi energii na wszystko i było zdrowo (jak przy okazji wskoczy kcal i kg to tylko dobrze :D)

śniadanie
kefir
płatki owsiane, rodzynki, mleko, kakao (prawie codziennie)
masło, chleb pełnoziarnisty, jajecznica (czasem)

obiady i posiłki przed i po treningowe
oliwa z oliwek
oliwa z pestek winogron
ryż biały i brązowy, kasza gryczana, makaron durum, wołowina, kurczak, wieprzowina (zwykle jakieś piersi i polędwice mało tłuste)
surówki kupuję gotowe w sklepie mięsnym, codziennie robią świeże i codziennie biorę inną, to jest jedyne źródło warzyw wydaje mi się dużo urozmaicone i mam nadzieję, że wystarczające

kolacja
twaróg chudy, dżem lub miód lub szczypiorek

między posiłkami orzechy włoskie, serek wiejski, banany, pomarańcze , jabłka, cytryny, grejfruty czasem

wody
cisowianka, muszynianka

suplementacja
witaminy i minerały z olimpu
omega z olimpu
bcaa olimp przed i po treningu
carbonox olimp na każdym treningu
gainer czasem dla uzupełnienia ale raczej żądko

piję jeszcze herbaty słodzone miodem

z ryb jadam łososia wędzonego i jestem na etapie poszukiwania sklepu z dobrymi świeżymi rybami zanim zacznę częściej je jeść muszę znaleźć źródło godne uwagi

używam dużo różnorodnych przypraw praktycznie nie solę chyba że w przyprawie kucharek jest sól której dodaje do ryżu
nie używam cukru ale piję kawę rozpuszczalną zwykle rano po śniadaniu

Oczywiście podjadam masę innych produktów ale to są takie główne których staram się trzymać.

Zmieniony przez - _Fenix_ w dniu 2011-11-30 15:29:27

Dance isn't my job, this is my life! ;]

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 117946
poki co jest tu lista produktow, z ktorej zamien olej z pestek na lniany/orzechy woskie
warzywa do kazdego posilku ładuj, wędzone ryby nie za często

rozpisz to porządnie na posilki, podaj obliczenia będziemy rozmawiac dalej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mięso pytanie

Następny temat

ProstoVV na mase, Proszę oceniać

Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka Łukasz Sosiński - ocena sylwetki Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Jakie węglowodany wybrać? Jaka kasza jest najzdrowsza? Trening na masę - 5 złotych zasad Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Pigwa i jej cenne właściwości