Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 496 razy
  • Autor

    Czego brakuje w mojej diecie?

  • _Fenix_
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 78
    • Wiek: -23
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1594

    Wysłano 30 listopada 2011 15:25

    zgłoś naruszenie

    Witam.
    Poniżej przedstawię zarys mojej diety.
    1. Czego brakuje w mojej diecie?
    2. Czy jest coś czego nie powinienem jeść codziennie?
    3. Czy jest wystarczająco urozmaicona i zdrowa?

    Coś o sobie. Chudy ektomorfik dużo trenujący i prowadzący bardzo aktywny tryb życia.
    Cel diety! = zjeść tyle żeby wystarczyło mi energii na wszystko i było zdrowo (jak przy okazji wskoczy kcal i kg to tylko dobrze :D)

    śniadanie
    kefir
    płatki owsiane, rodzynki, mleko, kakao (prawie codziennie)
    masło, chleb pełnoziarnisty, jajecznica (czasem)

    obiady i posiłki przed i po treningowe
    oliwa z oliwek
    oliwa z pestek winogron
    ryż biały i brązowy, kasza gryczana, makaron durum, wołowina, kurczak, wieprzowina (zwykle jakieś piersi i polędwice mało tłuste)
    surówki kupuję gotowe w sklepie mięsnym, codziennie robią świeże i codziennie biorę inną, to jest jedyne źródło warzyw wydaje mi się dużo urozmaicone i mam nadzieję, że wystarczające

    kolacja
    twaróg chudy, dżem lub miód lub szczypiorek

    między posiłkami orzechy włoskie, serek wiejski, banany, pomarańcze , jabłka, cytryny, grejfruty czasem

    wody
    cisowianka, muszynianka

    suplementacja
    witaminy i minerały z olimpu
    omega z olimpu
    bcaa olimp przed i po treningu
    carbonox olimp na każdym treningu
    gainer czasem dla uzupełnienia ale raczej żądko

    piję jeszcze herbaty słodzone miodem

    z ryb jadam łososia wędzonego i jestem na etapie poszukiwania sklepu z dobrymi świeżymi rybami zanim zacznę częściej je jeść muszę znaleźć źródło godne uwagi

    używam dużo różnorodnych przypraw praktycznie nie solę chyba że w przyprawie kucharek jest sól której dodaje do ryżu
    nie używam cukru ale piję kawę rozpuszczalną zwykle rano po śniadaniu

    Oczywiście podjadam masę innych produktów ale to są takie główne których staram się trzymać.

    Zmieniony przez - _Fenix_ w dniu 2011-11-30 15:29:27
    Dance isn't my job, this is my life! ;]
  • Wysłano 30 listopada 2011 19:52

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • lukash_g
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 6924
    • Wiek: 25 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 117935
    • Status:Ekspert

    Wysłano 30 listopada 2011 19:52

    zgłoś naruszenie
    poki co jest tu lista produktow, z ktorej zamien olej z pestek na lniany/orzechy woskie
    warzywa do kazdego posilku ładuj, wędzone ryby nie za często

    rozpisz to porządnie na posilki, podaj obliczenia będziemy rozmawiac dalej