SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co sądzicie o mojej diecie ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1804

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Od stycznia mam zamiar ruszyć z porządną dietą, ułożyłem sobie wstępnie jaka być powinna, ale prosiłbym was o ocenę. Dieta jest troszkę inna na każdy dzień ze względu na szkołę i różne pory treningów oraz zajęcia pozalekcyjne. Mianowicie:
PONIEDZIAŁEK:
7:00 Musli+mleko
8:50 200g chleba ciemnego + szynka
9:40-10:30 trening
10:40 Mleko+banan
14:30 100g ryżu+pierś kurczaka
19:30 200g chleba ciemnego+tuńczyk
21:30 szklanka mleka
WTOREK:
7:00 musli+mleko
8:00-8:40 trenning
8:50 50g ryżu+pierś
11:50-12:30 trenning
12:40 mleko+banan
16:00 100g ryżu + pierś
19:00 200g chleba ciemnego+1/2makreli
21:30 szlkanka mleka
ŚRODA:
7:00 mleko+musli
10:30 50gryżu+pierś
12:30-13:15 trenning
13:30 mleko+banan
15:00 100g ryżu+pierś
19:30 200g chleba ciemnego+tuńczyk
21:30 szklanka mleka
CZWARTEK:
7:00 musli+mleko
8:00-8:40 trenning
8:50 mleko+banan
11:40 200g chleba ciemnego+szynka+ser
15:00 100g ryżu+pierś
18:00 200g chleba ciemnego+1/2 makreli
21:00 szklanka mleka
PIĄTEK:
7:00 musli+mleko
8:00-8:40 trening
8:50 mleko+banan
10:30 50g ryżu+pierś
12:30-13:15 trening
13:30 200g chleba ciemnego+szynka
16:30 100g ryżu+pierś
19:00 200g chleba ciemnego+6jajek
21:30 szklanka mleka
SOBOTA I NIEDZIELA raczej light, tzn. śniadanie płatki+mleko, wieczorem mleko+jajka, po południu chleb+tuńczyk albo inna ryba, obiad "normalny".

Do tej diety w lutym i marcu mam zamiar spożywać 90g dziennie odżywki Protein80 i przez 6 tygodni olej lniany 1/2/3/4/2/2 (łyżeczki na dzień - tygodniami), marzec/kwiecień wezmę zestaw kreatyna+glutamina a w maju zredukuję dietę, wezmę aminokwasy, dorzucę dużo areobów 2 razy basen i 3 razy bieganie w tygodniu oraz codziennie brzuch aby zredukować tkankę tłuszczową i dokończyć na wakacje proces budowy "kaloryfera" w płaskim brzuchu. Co o tym sądzicie ? Dieta nie jest profesjonalna, chcę ją stosować styczeń-maj, nie chcę tesh przesadzać. Dzięuję za wszelkie sugestie. Co do treningów... nie mogę na razie ćwiczyć o innych porach. Dopiero po wakacjach się da chodzićpo szkole trzy razy w tygodniu na 2h.
Aha, mój trening jest taki:
Poniedziałek: brzuch, >ramię i przedramię< albo >nogi<
Wtorek: klata(max) i barki
Sroda: brzuch i biceps
Czwartek: plecy
Piątek: brzuch, klata(light) i triceps
Nogi robię co drugi tydzień zamiennie w poniedziałek z dodatkowym ramieniem, gdyż mam kontuzję i muszę uważać na kolana. To nie ten dział ale trening wiąże się z dietą więc napisałem, może ktośtesh się wypowie.
Narazie i pozdrawiam.

Ja nie chodzę na siłownie - ja trenuję kulturystyke )
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 842 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6816
Moim skromnym zdaniem masz za dużą przerwę pomiędzy końcem treningu a tym ryżem!!
pozdrawiam

P.S. Zresztą pisze o tym w artykule "posiłek potreningowy" umieszczonym na kulturystyka.pl

szaba

najpierw kulturystyka zrobiła ze mnie wieprza, a kiedy dojrzałem do tego sportu, pozwoliła mi na osiągnięcie wymarzonej sylwetki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1559 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 15619
Nie napisałeś jednej rzeczy: czemu ta dieta ma służyć.
Napisałeś że później "zredukujesz dietę" więc nie jest to dieta redukcyjna tylko na masę.
Moje uwagi:
- mała ilośc posiłków dziennie np. poniedziałek 3 posiłki mleko, banan i musli to nie jest posiłek dla mnie, powinno być przynajmniej 5 posiłków porządnych.
- niewystarczająca ilość weglow. złożonych np. poniedziałek jakieś 270g, przy wadze 92kg trzeba by ponad 500g, no ew. biorąc pod uwagę Twój wzrost to przynajmniej 400g
- trudno ocenic ilość białka bo nie podajesz dokładnych parametrów tylko np. "pierś" albo "1/2 makreli"
- nie pij mleka na noc, chyba że zależy Ci na "mlecznej" sylwetce ale w takim razie zapomnij o kaloryferze

Moderator Odżywianie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 828 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 49635
Za dużo treningów i po co klata 2 razy ,myślisz że szybciej
urośnie?
Spróbuj takiego planu:
1.nogi
2.klata,bic
3.odp
4.barki ,kark
5.plecy, tric
6.odp
7.odp
+ łydki i brzuch 2-3 razy w tygodniu

A z dietą niech lepiej doradzi ci Atomic.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Superman, nie traktuj mnie jak laika, nie myśle, że jak dwa razy zrobię klatę, to mi szybciej urośnie. Klatę raz robię normalny trening a drugi raz to tylko 6/6/80%RM i wydaje mi się, że tak jest dobrze, ale chętnie posłucham dalszych rad.
Atomic, oczywiście dieta jaką ułożyłem nie jest doskonałą, nie jest tesh tylko na budowę masy, ale ze wskazaniem budowy masy (mam nadzieję, że rozumiesz). Nie chcę nabierać więcej tłuszczu. Jeśli chodzi piersi z kurczaka to do posiłku właściwego (100g ryżu+pierś) wychodzi ok. 200g piersi, a do tych 50gryżu+pierś ok 80g piersi. Jeśli chodzi o posiłek potreningowy mleko+banan to 1/2 l. mleka 0.5%. Jeśli chodzi o ryby... tuńczyk po odjęciu zalewy to ok.130g a wędzona makrela waży (cała) waży ok.300g. Nie pić mleka na noc. Ok, a co w takim razie lekkiego (oprócz jajek) i z białkiem jeść ok.21-21:30? Spaćchodzę o 22:30 i staram sięspać 8h, jak mam wolne wtedy 10h .Prosiłbym Cię Atomic abyś rozpisałmi podobną dietę a korzystając ze swojego doświadczenia i wiedzy - dużo lepszą. Pewnie wystarczy zmienić kilka punktów :) Jeśli mógłbyś to rozpisz mi ją, tak jak ja, na każdy dzieńosobno, z uwzględnieniem treningów, szkoły (PN 8-14:30, WT 9-14:30, SR 8-12:30, CZW 8-14:30 i PT 9-12:30) oraz zajęć pozaszkolnych, kiedy nie ma mnie w domku (PN i ŚR nie ma mnie w domu od 15:30-19:20). Byłbym Ci bardzo wdzięczny za włożoną w to pracę.
Jeśli chodzi o ABONAMENT jak powiedziałem w lutym i marcu chcęwziąć 5kg protein80 a zakupię je oczywiście w waszym sklepie pod koniec stycznia. Mam nadzieje że to zaakceptujesz, bo na razie nie mam kasy.
Pozdrawiam.

Ja nie chodzę na siłownie - ja trenuję kulturystyke )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Więc jak Atomic... zająłeś się moją dietą ?

Ja nie chodzę na siłownie - ja trenuję kulturystyke )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1559 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 15619
Rozumiem że to ma być dieta na beztłuszczową masę mięśni - OK.
Da się to zrobić pod warunkiem wykonania sesji areobowych przynajmniej 2x w tyg po 20min.
Płatki owsiane na wodzie zamiast musli z mlekiem, wogóle z mleka radziłbym zrezygnować, zamiast tego proponuję twarożek na drugie śnadanie, ma znacznie korzystniejszy stosunek białko:laktoza.
Chleb ciemny - rozważamy teoretycznie bo w praktyce z tym chlebem bywa róznie, najczęsciej jest to białe pieczywo z dodatkiem mąki razowej, barwione karmelem Możesz jeść ale pamiętaj o tym że jezeli sam czegoś nie przygotujesz to nie możesz być do końca pewnym co w tym siedzi
Zastanawiam się skąd do głowy Ci przyszło mleko+banan na posiłek potreningowy? To że coś jest słodkie nie oznacza że nadaje się po treningu. Najlepszy byłby jakiś napój izotoniczny lub carbo, jednak jezeli nie stać Cię na to - proponuję wafle ryżowe.
Nie będę po kolei rozpisywał Ci diety. Sam zobaczysz ze to jest bez sensu, spróbuj to wszystko zjeść potem pogadamy. Od rozpiski jeszcze nikt nie urósł :)
Sam poprawisz swoją dietę: każdy posiłek ma się składać z 2 elementów. Po pierwsze coś co zawiera ok.1g/kg ciała węglowodanów czyli może to być 100-150g ryżu, płatków owsianych, makaronu, od biedy chleba. Dokładna ilość produktu zależy od zawartości węglow.
Po drugie coś co zawiera 20-30g białka a więc pierś, ryba, białka jaj, twarożek itd. Co jeszcze będzie w Twoim posiłku, czy to będzie banan czy rodzynki czy surówka czy marchewka czy mleko to już Twoja sprawa. Jak będziesz jadł tak będziesz wyglądał. Posiłków ma być najmniej 5.
Przed snem najlepiej samo białko. A czy to bedzie kurczak czy ryba to już nie ma znaczenia.

Jeżeli chodzi o abonament to ja nie zwracam uwagi czy ktos opłacił czy nie, staram się pomagać o ile to możliwe.

Sonet nie bądź dzieckiem.

Moderator Odżywianie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Wielkie dzięki Atomic. Zastosuje się do Twoich rad i ułożę nową dietę, dziennie >400g węglowodanów >180g białka i wezmę pod uwagęwskazówki dotyczące posiłków.
Co miałeś na myśli mówiąc "nie bądź dzieckiem" ???
Pozdrawiam

Ja nie chodzę na siłownie - ja trenuję kulturystyke )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Atomic powiedz mi jeszcze ile mam spożywać dziennie tłuszczu w tym zestawieniu na moje ciało. Thx.

Ja nie chodzę na siłownie - ja trenuję kulturystyke )
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jaki jest dobry sposob na szpagat?

Następny temat

Kreatyna i HMB

Fruzelina